Audi A1 interieur in een Polo 6R ?

Dus...

Ik heb nu een tijd al zitten te google wellicht dat iemand het wel weet.

Wat weet ik al :

-De audi A1 stoelen en achterbank kunnen zo geswitched met elkaar worden .

-Wat ik niet kan vinden :

-Werken de audi A1 airbags op een polo ? Zijn die het zelfde ? Qua connectors wel als ik even zo zit te kijken op het net.

- passen de audi A1 deurpanelen wellicht ook ? Niet noodzakelijk maar zijn wel stuk mooier vind ik persoonlijk

- Werkt bezitting detectie en gordol herkenning ?


Gezien dat het audi interieur in mijn mening net een slag mooier is . En vooral goedkoper om een vage manier ? Tenminste op marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Je moet even kijken of de airbags de zelfde weerstand
hebben anders gaan ze storing geven in de computer.wat werking betreft zal het na mijn mening geen probleem moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
ik wacht wel tot jij het gedaan hebt.... :mrgreen:

F*ck:(Big Grin

Je moet even kijken of de airbags de zelfde weerstand
hebben anders gaan ze storing geven in de computer.wat werking betreft zal het na mijn mening geen probleem moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Oke mooi om te weten ! Enig idee waar ik mijn huidig part numer van airbags kan vinden ? Wellicht via vcds ofz ?


Stoelen zien er erg strak uit al vind ik de rest teBig Grin
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Tevens dit nog op polofreunde.de gevonden echter ik versta duits prima maar lezen/schrijven typen is slechter dan slecht bij mij ...


Hi - für alle die es interessiert - die Sitze passen mechanisch problemlos rein vorne und auch hinten. Brauche bei meinem Wrc nur hinten neue Gurtschlösser. Der Rest Passt 1:1. Die Elektronik hab ich noch nicht geprüft wobei die Airbags still gelegt sind und der Gurtpiepser raus codiert ist - jetzt muss ich da nur noch eine Sitzheizung rein bekommen - die fehlt leider ......

Google translate maakt het niet makkelijker
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
De gordeldetectie is als het goed is een maak contact zonder weerstand.de zit detectie zal je even moeten kijken of er een weerstand overblijft en of het erin zit. je kunt het zien aan de hoeveelheid van de draden drie draden is alleen een airbag 5 draden is met gordel detectie. 7 draden is ook met zit detectie en dan kunnen er ook nog twee extra draden voor verwarming zitten.
Je moet uiteraard altijd even de draden volgen de stoel in dan weet je het zeker

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Merci allemaal voor de snelle reacties !
Dus al met al goed te doen .
Stoelverwarming kan ik desnoodsoverzetten wellicht ook de polo airbags . Moet toch als ik hier aan begin naar een bekleder die zullen het wel vaker gedaan hebben:mrgreen:

Ga meneer via gezichtsboek eens een bericht sturen
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Gister even berichtje naar meneer op facebook gestuurd wat ruiter91 aankaarten .

Vandaag reactie terug gekregen , voor als iemand geïnteresseerd is .

Re: Concept PA1 :
Hello, yes everything is compatible.
Just change the yellow airbag connector .
Below the seats C is all

Geen idee wat er precies met '' C is all '' bedoelt word maar schijnt dus vrij makkelijk te zijn !:)
Verder snap ik dus ook niet waar de gele connector voor vervangen moet worden en wat je daar aan moet veranderen maar goed :tearsofjoy::tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
De prachtige taal van onze oosterburen, Duits:
''Hi - für alle die es interessiert - die Sitze passen mechanisch problemlos rein vorne und auch hinten. Brauche bei meinem Wrc nur hinten neue Gurtschlösser. Der Rest Passt 1:1. Die Elektronik hab ich noch nicht geprüft wobei die Airbags still gelegt sind und der Gurtpiepser raus codiert ist - jetzt muss ich da nur noch eine Sitzheizung rein bekommen - die fehlt leider ......''

Even vrij vertaald Nederlands:
Hoi, voor iedereen die het interesseert: de stoelen passen mechanisch probleemloos voren en achteren. Heb alleen bij mijn ''WRC (geen idee wat dit is)" achter nieuwe gespen nodig. De rest past 1 op 1. De elektronische componenten heb ik nog niet getest, waarbij de airbags nog steeds ontmantelt zijn en de ''Gurtpiepser'' (geen directe vertaling voor, hiermee doelt hij op het mechanisme wat checkt of de riemen om zijn op de bezette stoelen) uitgecodeerd is. Ik hoef alleen nog stoelverwarming te kopen. Die mist helaas.

Hoop dat je er enigszins wat aan hebt gehad. Succes met je project!

EDIT: Ik zie net pas dat je al in t Engels antwoord hebt gekregen. Haha, oeps. Naja, foutje bedankt.
 
Laatst bewerkt:
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Labonator
De prachtige taal van onze oosterburen, Duits:
''Hi - für alle die es interessiert - die Sitze passen mechanisch problemlos rein vorne und auch hinten. Brauche bei meinem Wrc nur hinten neue Gurtschlösser. Der Rest Passt 1:1. Die Elektronik hab ich noch nicht geprüft wobei die Airbags still gelegt sind und der Gurtpiepser raus codiert ist - jetzt muss ich da nur noch eine Sitzheizung rein bekommen - die fehlt leider ......''

Even vrij vertaald Nederlands:
Hoi, voor iedereen die het interesseert: de stoelen passen mechanisch probleemloos voren en achteren. Heb alleen bij mijn ''WRC (geen idee wat dit is)" achter nieuwe gespen nodig. De rest past 1 op 1. De elektronische componenten heb ik nog niet getest, waarbij de airbags nog steeds ontmantelt zijn en de ''Gurtpiepser'' (geen directe vertaling voor, hiermee doelt hij op het mechanisme wat checkt of de riemen om zijn op de bezette stoelen) uitgecodeerd is. Ik hoef alleen nog stoelverwarming te kopen. Die mist helaas.

Hoop dat je er enigszins wat aan hebt gehad. Succes met je project!

EDIT: Ik zie net pas dat je al in t Engels antwoord hebt gekregen. Haha, oeps. Naja, foutje bedankt.
WRC is een type Polo, welke afgeleid is van de race/ rally versie. Typ maar eens op Google ‘Polo WRC’
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!