AthoS' Polo 9n3 Bluemotion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is alweer een tijdje stil rond mijn Polo, maar er gebeurt ook weinig aan. Ik ben de laatste weken druk bezig geweest om mijn New Beetle te verkopen en ga binnenkort een andere New Beetle kopen.

Wel heb ik mijn hoofdsteunen van de achterbank ingekort zodat deze mooi op de rugleuning rusten en niet met 2cm ruimte. Verder kan ik niet wachten op begin maart want dan gaan de 17" er weer onder ipv de 14".

Is het al bijna 24 april...
 
GTI koplampen gaan niet meer door. Toch te donker denk ik. Volgende maand op naar v-maxx xxtreme, of een maandje later (ligt aan mijn sparend vermogen :)) en dan op naar de grond.
 
AthoS jij gaat je BM nog verlagen haal ik uit je laatste berichtje maar durf je dit wel met je voorlip? Ik vind alle BM nogal laag hangen aan de voorkant.. Rijdt toch wel lekker he deze autotjes? :) Ik ben nog steeds heel wijs met mijn Bluemotion en wil ook nog het nodige veranderen maar is even naar de lange baan geschoven :)
 
michaeltjeh1:

Ik ga een schroefset monteren dus kan altijd nog weer iets omhoog. Zelf vast het mijns inziens wel mee met de laagte, je moet er alleen mee leren rijden en niet denken dat je met 80 in de bebouwde kom een drempel over kunt. Big Grin We will see

GTI koplampen zijn toch onderweg omdat ik een mooi aanbod kreeg van een forumlid ;) . Ik ga ze monteren en dan kijken of het wat wordt...

Sinds kort heb ik ook wat achter nieuws op mijn polo en het heeft niets gekost:

een kras van bijna 10 centimeter op mijn velg. :( (stoepje)
 
met 80 door de bebouwde kom is ook niet echt verantwoordt vind ik zelf dus zal me niet snel gebeuren dat ik me voorbumper verlies :) Die kras is wel zonde! maar is het echt een kras of nog te behandelen? :)
 
1325802768_5_I96B.jpeg


Johan,

bedankt.


ps
Brian, jij ook :twisted:
 
no problem, ik had onthouden dat je toen reageerde op die enkele koplamp.. toen ik de set compleet had moest ik aan je denken.. en vind het beter om het aan een bekende van hier te verkopen als dat gezeur van marktplaats weer.. 20x gebelt worden en nog niets verkopen.. :mad:

maar ben benieuwd hoe ze gaan staan.. dus opschieten zou ik zo zeggen Big Grin wisselen is echt zo gebeurd! je zal alleen ff naar de garage moeten om te vragen of ze die units even willen afstellen!
 
en klaar is kees....Jan.

In twee uurtjes tijd alles gedemonteerd en gemonteerd en dit terwijl het voor mij de eerste keer was om ooit een bumper van een auto af te halen.

Foto's:
1326688114_5_ausi.jpeg

1326687672_5_rRzo.jpeg
 
Johan zei:
gaaf!! is mn extra setje gti lampjes toch goed terecht gekomen!! :)

ik zou persoonlijk nog het middendeel bij je kentekenplaat zwart maken en een ander grilletje of deze ook zwart spuiten eventueel..

bedankt voor de photoshop maar ik vind het niet echt mooi. :|
Toch bedankt voor het meedenken... Big Grin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!