Armsteun

cepselo zei:
Ik ben ook opzoek naar een armsteun voor polo 6R. Als iemand ook iets heeft of weet waar ik het kan kopen PB me aub.



Groet,

Sergio

In Den Bosch ligt er een bij 123parts ofzo, kijk even op marktplaats dan zie je vanzelf de advertentie. €150 is de vraagprijs.
 
Inbouwen kan ik doen, vandaag bewezen bij mypolocandy.

@ Mypolocandy, bevalt ie goed?? Hij reed en zat erg lekker :) Ipod kabel op die manier ziet ook stukken beter uit!! :mrgreen:
 
Dat kapje is gewoon los te bestellen bij de dealer ;) Zal niet zo heel duur zijn. ;)

Inbouw is wel een gekl**t en een hoop trekken met de angst dat er wat breekt. Maar alles is goed gekomen!! Het heeft 2 uur geduurd maar dan heb je wel wat. Dus je weet me te vinden ;)
 
Hallo,

Ik zie dat dit bericht van een jaar geleden is, op dit moment wil ik een armsteun plaatsen in een polo 6r. Ik heb hier een aantal vragen over misschien kan iemand deze beantwoorden.

Ik koop een originele armsteun, past deze gewoon op de oude middenconsole als ik de bekerhouder verwijder? moeten er nog aanpassingen gedaan worden in de bekleding of kappen?
In het bericht staat een PDF bestand, is deze nog ergens te vinden?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Vriendelijke groet,
 
Ik heb net ook een originele midden armsteun geplaatst.

Ik was van plan om net als hierboven ergens beschreven de armsteun te monteren met slechts 2 schroeven omdat ik niet de halve auto uit elkaar wou halen.
Het is met wat gepruts toch gelukt zonder de hele tunnel los te halen. Enkel het ene schroefje achteraan waar je zo bij kan heb ik los gehad zodat de tunnel achteraan iets omhoog kon.
Gelukkig zat er in mijn doppendoos een flexibel stukje voor op de torx schroevendraaier waardoor ik toch gewoon alle 4 de schroeven vast heb kunnen vastzetten. Hij zit nu dus gewoon zo gemonteerd zoals het moet.

In principe is het een redelijk eenvoudig klusje. Ik ben denk ik 30 minuten bezig geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Als ik het goed heb zijn er 2 verschillende armsteunen te koop: eentje die je zo op je bekerhouder schuift en vastschroeft en de andere is een orginele armsteun van VW.
Ik ben op zoek naar een adres waar je die orginele armsteun kunt kopen tegen een mooie prijs. Daarnaast zou ik ook graag het PDF-je of een andere handleiding/HOW-TO willen hebben voor hetr inbouwen.
Misschien is er ook wel iemand die het in de omgeving eindhoven wil komen doen voor een kleine bijdrage??

Thanks voor jullie hulp!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!