Armsteun

V

Verwijderd lid 195

Ik sta op het punt om een originele armsteun te kopen, ik vraag me alleen af of dit eenvoudig zelf te monteren is. Wat heb ik nog extra nodig voor de installatie?.

Alvast bedankt!
 
Sorry Johan niet om je tegen de schenen te trappen, maar de originele armsteun zit met 1 bout vast in de middentunnel, tenminste dat is de normaal geleverde versie (a 3honderzoveel euri) het kan best zijn dat Johan de andere versie bedoeld (die is rond de 150 geloof ik) hoe die vast zit weet ik niet.

Ik heb er plaatjes van van eslawin, ik weet alleen niet of ik deze hier mag plaatsen gezien het copyrighted plaatjes zijn.
Johan ik hoor graag van je of ik de plaatjes hier mag plakken van het bevestigen.
 
ok zodra ik er tijd voor heb zal ik de plaatjes posten, waar de complete montage bijstaat uiteraard zal ik om het forum te beschermen alleen de PLAATJES erop zetten zonder tekst en dergelijke, puur om het forum te beschermen alleen dat neemt een beetje tijd in beslag :mrgreen:
 
Bas zei:
Dpe, Mail dit aub even naar mij, dan zorg ik dat het onder de handleidingen komt te staan ;)

bas@mypolo.nl

Bas, mypolocandy heeft de pdf al en gaat zaterdag samen met Johan zn armsteun installeren.
Ik neem aan dat ze de camera erbij gaan houden en er een goede howto, incl foto's gaan maken.

De pdf waren gewoon screentjes vanuit elsawin en stonden niet helemaal in de juiste volgorde en ik denk dan ook niet dat ze geschikt zijn om als how-to te gebruiken maar meer als "waar zitten welke schroefjes" manual :cool:
 
Stront aan de knikker, ik mis een belangrijk onderdeel zie ik al (Het zal eens niet :lol: ).

naamloosgw-1.png


Ik heb P&P gemaild voor het onderdeel want zonder dit onderdeel valt er weinig in te bouwen lijkt mij.
 
ik zal het onderdeelnummertje proberen op te zoeken in etka voor je

Edit:
positie: 40
art nummer: 6r0 864 273 a
Benaming: lagersteun voor armleuning
Prijs: 27 euri (let op deze kan meer zijn)
 
Armsteun ligt er al een tijdje, ik heb alle onderdelen dus het word tijd om een adresje te zoeken waar ze dit in kunnen bouwen. Misschien een handige forummer die wat bij wil verdienen?. :)
 
Dat zou super zijn, ik ben vaak in Eindhoven dus een stukje doorrijden naar Venlo is prima te doen!. PM maar wanneer je tijd hebt dan kunnen we iets afspreken Big Grin .
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!