App-Connect problemen Polo AW

MAP & SOFTWARE UPDATES
Update your system data to obtain new functions or to be prepared for new traffic situations. First, please select your vehicle model and your infotainment system so that we can provide you with the suitable material.


De website doet toch iedere keer weer anders vermoeden als ik lees "to obtain new functions" ga ik er vanuit dat er firmware word geupgrade.
maar kan ook nergens iets vinden over release notes over firmware versies daarin zou je de bug en oplossingen moeten kunnen zien dan zoals zoveel bedrijven dit uitbrengen voor producten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
MAP & SOFTWARE UPDATES
Update your system data to obtain new functions or to be prepared for new traffic situations. First, please select your vehicle model and your infotainment system so that we can provide you with the suitable material.


De website doet toch iedere keer weer anders vermoeden als ik lees "to obtain new functions" ga ik er vanuit dat er firmware word geupgrade.
maar kan ook nergens iets vinden over release notes over firmware versies daarin zou je de bug en oplossingen moeten kunnen zien dan zoals zoveel bedrijven dit uitbrengen voor producten
Wellicht iemand die voor VW werkt op dit forum ons hierin kan helpen?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb ook een connected Polo, vind het wel grappig dat je via de VW App kunt zien, je route die hebt gereden en je verbruik. Ook kun je zien of de deuren nog open staan of de handrem niet is geactiveerd en overige onderdelen van de auto wat de status hiervan is, bv je accu.
Ook krijg je een melding als de portieren worden geopend of de auto wordt gestart en je kunt zien waar die geparkeerd staat, evt handig als die wordt gestolen. Alleen niet handig als je een buitenvrouw hebt ;)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Arends1989 en Tuono
Ik heb ook een connected Polo, vind het wel grappig dat je via de VW App kunt zien, je route die hebt gereden en je verbruik. Ook kun je zien of de deuren nog open staan of de handrem niet is geactiveerd en overige onderdelen van de auto wat de status hiervan is, bv je accu.
Ook krijg je een melding als de portieren worden geopend of de auto wordt gestart en je kunt zien waar die geparkeerd staat, evt handig als die wordt gestolen. Alleen niet handig als je een buitenvrouw hebt ;)

Hahah dat is wel nog redelijk cool.
Is dat een jaarabo?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Handig als die word gestolen, je denkt dat het amateurs zijn die je auto komen ophalen zeker haha. klik klak knip en je locatie van je Polo is nergens meer te vinden
Klopt maar je krijgt sowieso een bericht dat de deuren worden geopend, en ik heb een alarm.. Echter geeft dat tegenwoordig ook geen zekerheid inderdaad..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Hahah dat is wel nog redelijk cool.
Is dat een jaarabo?
Volgens mij 2 jaar abbo met een 4g module ingebouwd maar bij mij zit het er standaard in. Je moet het alleen activeren. Heb je geen connected Polo dan kun je deze connected maken door de dealer, 249€ dacht ik incl 2 jaar abbo. Staat denk ik op de site van VW.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb laatst een software update laten doen van de firmware, veel problemen mee getekkeld.
Doen ze onder garantie als productverbetering. Wel moet je het als probleem melden.

Mijn auto is van 1/08/2018 en zojuist de dealer gebeld, ze gaven dat er voor mijn auto Polo AW geen Firmware update is. Echter er komt binnenkort wel een terugroepactie vanuit Pon voor een Firmware update voor het mediasysteem, dit had iets te maken met de automatische airco, welke ik niet heb.

Ben benieuwd welke firmware update jij hebt, kun je wellicht een foto maken van de Firmware versie die jij hebt? Thanks!
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!