Anti-diefstal

Of snijden uit frustratie je hele bekleding kapot, trappen deuken in de auto, of steken hem in brand. Wat je liever hebt?
Dieven willen snel buit, eventjes een auto vernielen of weet ik veel wat is voor hun teveel kostbare tijd.

Ze pakken eerder een Polo zonder een beveiliging voor de navigatie dan een met beveiliging.
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie
Dieven willen snel buit, eventjes een auto vernielen of weet ik veel wat is voor hun teveel kostbare tijd.

Ze pakken eerder een Polo zonder een beveiliging voor de navigatie dan een met beveiliging.

Klopt, maar had hier al eens verhalen gehoord over inbraak bij mensen met een navilock / bearlock, waarbij ze toch de boel even kapot gemaakt hadden.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Klopt, maar had hier al eens verhalen gehoord over inbraak bij mensen met een navilock / bearlock, waarbij ze toch de boel even kapot gemaakt hadden.

Ik vind het een apart verhaal dan. Lijkt me sterk dat ze effe inbreken en dan zomaar frustaties afreageert op je auto ipv snel wegwezen en andere makkelijkere auto inbreken.


Maar goed, ff terug naar m'n vraag. Welke mogelijkheden is een must-have om je auto ietsje beter te beveiligen tegen mooi prijsje? Helemaal 100% is onmogelijk dat snap ik, maar het 'schrikt' hen wel beetje af waardoor ze volgende makkelijkere auto pakken. Alvast thnx
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
Ik vind het een apart verhaal dan. Lijkt me sterk dat ze effe inbreken en dan zomaar frustaties afreageert op je auto ipv snel wegwezen en andere makkelijkere auto inbreken.


Maar goed, ff terug naar m'n vraag. Welke mogelijkheden is een must-have om je auto ietsje beter te beveiligen tegen mooi prijsje? Helemaal 100% is onmogelijk dat snap ik, maar het 'schrikt' hen wel beetje af waardoor ze volgende makkelijkere auto pakken. Alvast thnx

Ik was er helaas niet zelf bij, maar wel een inbraak meegemaakt waarbij ze alles gesloopt hadden wat niet relatief makkelijk mee te nemen was (motorkap, koplampen, airbag). Toen de RNS510 / RNS315 nog redelijk gangbaar waren, werden er veel navilocks verkocht, waarbij ze alles kapot trokken, want navilock.

Gelukkig hadden ze mijn mijn geval niet alles teveel beschadigd...

12027330_875591102489516_4161160388032757839_o.jpg
12010751_875591105822849_7289134934408937012_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Ik vind het een apart verhaal dan. Lijkt me sterk dat ze effe inbreken en dan zomaar frustaties afreageert op je auto ipv snel wegwezen en andere makkelijkere auto inbreken.


Maar goed, ff terug naar m'n vraag. Welke mogelijkheden is een must-have om je auto ietsje beter te beveiligen tegen mooi prijsje? Helemaal 100% is onmogelijk dat snap ik, maar het 'schrikt' hen wel beetje af waardoor ze volgende makkelijkere auto pakken. Alvast thnx


Ik heb een klasse 3 alarm die SCM goedgekeurd is met 3 van die driehoekige stickers
en een rood knipperlampje boven de spiegel. Op de OBD poort staat geen stroom als
alarm is ingeschakeld dus kunnen er ook geen nep sleutels ingelezen worden.
Geen mooi prijsje maar voor mij de beste optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie
Ik heb een klasse 3 alarm die SCM goedgekeurd is met 3 van die driehoekige stickers
en een rood knipperlampje boven de spiegel. Op de OBD poort staat geen stroom als
alarm is ingeschakeld dus kunnen er ook geen nep sleutels ingelezen worden.
Geen mooi prijsje maar voor mij de beste optie.

Heb ff gegoogeld en ziet er goed uit thnx! Heb je misschien linkje waar je het bestelde? Big Grin
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
Klopt, maar had hier al eens verhalen gehoord over inbraak bij mensen met een navilock / bearlock, waarbij ze toch de boel even kapot gemaakt hadden.
Volgens mij is het, dat als een dief écht veel moeite doet om een bepaald onderdeel te jatten het vaak op order is. Kan zo 1,2, 3 geen bron vinden maar lijkt me wel logisch.
 
Volkswagen  X  X 
Als je zo gaat redeneren dan kan je beter de wagen ook niet op slot doen en de sleutels erin laten zitten. Want dan heb je zo min mogelijk schade.
Dat was precies de redenatie van de politie in Utrecht destijds! (Of koop een andere auto...)
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!