Anti carjacking werkt niet correct

Contact gehad met Frank Preuter. Hij heeft geen oplossing voor mijn probleem, behalve het vervangen van alle sloten. Eèn slot vervangen kost al meer dan 180 euro, dat gaat hem dus niet worden. Misschien vraag ik eens bij de dealer of zij een oplossing hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Contact gehad met Frank Preuter. Hij heeft geen oplossing voor mijn probleem, behalve het vervangen van alle sloten. Eèn slot vervangen kost al meer dan 180 euro, dat gaat hem dus niet worden. Misschien vraag ik eens bij de dealer of zij een oplossing hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
180 euro....
Bij mij 30 euro... 2de hand slot achter.
Frank is op geld uit:confused::confused:
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Willykr
Nog contact gehad met de dealer over het probleem. Het probleem was bij hun niet bekend. Ze wouden de auto wel zelf uit lezen. Dat uitlezen komt nog wel een keer.
2e hands sloten gevonden voor €25,- per stuk (4× kom je toch al weer aan de €100,-) moet de sloten dan wel zelf monteren. Het zelf monteren zie ik niet zitten dus heb besloten om het maar zo te laten. Helaas geen anti carjacking voor mij. Iedereen bedankt voor het mee denken!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!