Antenne

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over mijn antenne.
Helaas is de oude van los geschoten onder het wassen in de wasstraat en nooit meer terug gevonden.
Heb laatst een nieuwe gekocht maar kan die er niet op draaien omdat het hele schroef draad kapot is van het kleine schroefje.
Mijn vraag is nu: hoe krijg ik dat kleine dingetje eruit zodat ik er een nieuwe in kan zetten, want hij zit muur vast en met een tang zelfs geen beweging in te krijgen.

Polo 6r 2011
8d9c46ddba205e2d2e455d97bf8ec3c6.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  1.4 tsi 180pk 
tja, geen idee eigenlijk.

denk dat het niet heel moeilijk is, maar je hemel moet aan de achterkant even los om er bij te komen.


bij een lupo 15 min werk, maar bij een polo? geen idee.
hemeltje, bekleding c stijl los? en verder?
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Je kan het proberen door het in te spuiten met kruipolie (bijv, WD-40) een half uurtje laten zitten, kan je ook herhalen en vervolgens met een stevige tang de schroef proberen los te draaien. Lukt het niet dan een andere houder monteren.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Is die voet er zelf makkelijk af te halen of moet ik dan bij een garage langs gaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
30/45 min werk. Vanuit je achterbak je hemel loshalen voor een deel dan kan je erbij.

Let wel op dat je hemel voorzichtig los haalt anders kan je vouwen krijgen of lelijke lijnen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Zoals Bartjuh vermeld.

Hemel loshalen tot je handgrepen aan de hemel aan de voorzijde( dan heb je het meeste ruimte.)

Volgens mijn is het dan dop 21... of ergens in die buurt
Los

Dop 22 / 23. Het kannnnnn inderdaad met alleen de achterkant losmaken maar beter is ook de achterste stijlen en nog beter de middelstijlen, denk dat de voorstijlen ook nog los wel extreem wordt.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!