Andy123
Nieuw lid
Hallo beste mensen.
Ik zal mijn 3000 km oude polo (12-2010) even aan jullie voorstellen.
Aantal opties uit het hoofd,
- Comfortline Executive plus pakket
- Licht en Zicht (voornamelijk om de regensensor)
- RNS 310
- Bluetooth touch adaptor
- Climatronic
Probleempjes:
- Geleverd met beschadigde spiegelkap rechts, wacht nog op vervanging.
- Omdat ik lange afstanden maak rook ik toch in de auto. Het raam 3 centimeter open voor de rook. Op deze manier komt er soms water naar binnen tijdens het rijden wat precies op de bediening van de electrische ramen valt. En ja, ik ben al eens geëlektrocuteerd toen ik het raam wilde sluiten :shock:
- Verbruik valt echt tegen. max 1 op 20 gehaald. Ja, ik rij zuinig, met mijn Renault megane 1.5DCi haalde ik 1 op 20 makkelijk.
Wensen:
- Tuning, ikzelf woon dichtbij Ventura in Beilen maar op het internet kom ik veel tegenstrijdige verhalen tegen.
- Een Zijwindscherm tegen binnenkomend water?
http://www.autostyle.nl/productfind...678&universal=false&indexdesc=--+Categorie+--
Groet,
Andy123
Ik zal mijn 3000 km oude polo (12-2010) even aan jullie voorstellen.

Aantal opties uit het hoofd,
- Comfortline Executive plus pakket
- Licht en Zicht (voornamelijk om de regensensor)
- RNS 310
- Bluetooth touch adaptor
- Climatronic
Probleempjes:
- Geleverd met beschadigde spiegelkap rechts, wacht nog op vervanging.
- Omdat ik lange afstanden maak rook ik toch in de auto. Het raam 3 centimeter open voor de rook. Op deze manier komt er soms water naar binnen tijdens het rijden wat precies op de bediening van de electrische ramen valt. En ja, ik ben al eens geëlektrocuteerd toen ik het raam wilde sluiten :shock:
- Verbruik valt echt tegen. max 1 op 20 gehaald. Ja, ik rij zuinig, met mijn Renault megane 1.5DCi haalde ik 1 op 20 makkelijk.
Wensen:
- Tuning, ikzelf woon dichtbij Ventura in Beilen maar op het internet kom ik veel tegenstrijdige verhalen tegen.
- Een Zijwindscherm tegen binnenkomend water?
http://www.autostyle.nl/productfind...678&universal=false&indexdesc=--+Categorie+--
Groet,
Andy123