Android Radio polo 6C?

helaas tot vandaag nog geen 2de reactie uit dld morgen ontvangen van de verkoper.
wel een eerste, maar daarna waren en nog wat montage en en aansluit vragen.

kan namelijk eigenlijk niet geloven dat de radio alleen op de klik randjes van het frame gaat hangen. ipv met bv 4 schroeven zoals nu,
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Ik heb eventueel nog een discover pro(MIB2, dus met android auto, mirror link en Apple car play) met scherm te koop (incl DAB+)

thanks voor het aanbod, ook namens mijn pa en ma. maar juist van de fabrieksnav willen ze af. en mirrorlink is niet de handigste optie voor het gebruik dat mijn ouders voor ogen hebben,.


y9lBKM.jpg

uGKXQu.jpg
d0HvLx.jpg
nLAebS.jpg



deze fotos kreeg ik vanmiddag in de mail. met daarbij de onderstaande tekst.:
Hello,

Here are the pictures and I have reserved this device 1pcs for you.
This item is plug and play and all the required cables, adapter and canbus etc are all included and it supports the steering wheels control as well.
Installation is very easy.






Dus, het begint ergens op de lijken. nog even voor de zekerheid vragen of hij zich realiseert dat de controle unit in het handschoenkastje woont.. en niet zoals normaal en als de unit hier boven achter het scherm zit.

daarna zal denk ik de jacht op zwarte dashboard delen en luchtroosters moeten beginnen, want zilver is nog steeds niet verkrijgbaar
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
je control unit is niet nodig in dat geval. ik ben heel benieuwd over deze radio, dus ik wacht op een review van jou, als het doorgaat;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
iknow. maar de kabels moeten wel lang genoeg zijn om aan de oemboom aan te sluiten.
Die toevallig stopt bij de unit in het dashboardkastje.


ik maar er wel een uitgebreid verslag van wanneer deze unit in de auto gaat.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Ik heb momenteel ongeveer hetzelfde systeem in mijn Polo 6R steken. Heb inderdaad ook de hoogglans lak frame-set moeten plaatsen rondom zodat het wat OEM lijkt ivm de rest van de dashboard.

Heb je een link van deze productt?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
Android Auto heeft inderdaad zijn nadelen:
- Altijd smartphone koppelen met kabel
- kan ondertussen smartphone ook niet gebruiken
- Beperkte aantal mogelijkheden (muziek, tel, nav) dus geen smsjes versturen, appen, instagrammen of whatsoever.

Als je gaat voor een puur Android toestel dan heb je veel meer mogelijkheden onder welke Android Auto vanaf het toestel zelf gebruiken en niet koppelen met je smartphone + alle apps uit de playstore uiteraard.

Oude post terughalen... waarvoor sorry!

Toch reageren en ook meteen een vraag...:
- Smartphone niet kunnen gebruiken noem je als nadeel... het systeem is juist ontworpen, zodat je je telefoon niet meer gebruikt; dit vind ik eerder een voordeel dan een nadeel, omdat er hopelijk in de toekomst dan minder auto's over de weg slalommen, omdat ze de telefoon niet kunnen laten liggen.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn Polo even mogen testen, voor hij naar de garage gaat voor nieuwe banden; ik zag meteen, dat Android Auto (nog) niet beschikbaar was... heb het aangegeven en gevraagd of ze meteen de software up kunnen daten. (Discover Media met Executive Plus pakket).
Heb AA al regelmatig kunnen 'testen' met de Astra van m'n vader en dit werkt super... sinds kort ben ik ook beta tester bij Waze en hopelijk kan ik dit ook gaan gebruiken in de Polo... (in de Primera uit 2001 uiteraard niet).

Heeft iemand anders hier, al ervaring met AA op een Discover Media?
 
Volkswagen  Polo  1.4TDi Bluemotion 75pk 
Ik gebruik Android Auto met grote regelmaat en het bevalt erg goed. Helaas is het nog niet officieel door Google in Nederland uitgebracht dus heb hem geïnstalleerd via APKMirror (http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/) maar eenmaal geïnstalleerd werkt het goed (kleine vertalingsissues maar die mogen de pret niet drukken)
Ik gebruik het voornamelijk om via spraak een en ander te regelen, bellen ("bel persoon"), whatsapp ("stuur whatsapp naar persoon bericht"), navigeren ("navigeer naar straat nummer plaats") en muziek ("speel artiest - nummer"). Dit werkt met zowel de stuurknop spraak (ingedrukt houden) of via OK-Google commando (als het raam niet open staat of er muziek op staat). Leuke is dat deze laatste ook werkt als je telefoon aangesloten is maar je niet per definitie Android Auto gestart hebt via het menu.
Tot op heden bevalt mij dit uitstekend, koste wel heel wat moeite om de juiste USB kabel te vinden (usb type-c) want er waren een hoop die niet werkten...
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!