Android Auto Coolwalk. Wie is er al aan de beurt?

ik heb hem ook maar ik vind het niks, te druk voor het kleine MIB 2 scherm met name in het donker leidt het af vind ik. Gelukkig kun je het duo venster vergroten hoe het was :)
Wat mij wel opviel dat de temperatuuraanduiding is verdwenen.
En als ik 5g op mijn Pixel 7 heb geeft de AA 4g aan.

Wat ook nog steeds jammer is dat je via de stuurbediening niet kan skippen door een Spotify nummer. Wel naar een andere track maar niet doorspoelen in een nummer.
PXL_20230128_190730239.jpg

PXL_20230128_190623896.jpgPXL_20230128_190730239.jpgPXL_20230128_190623896.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Je kan het evt ook forceren door de beta versie te installeren, maar ik lees veel negatieve dingen over coolwalk, dus misschien even wachten totdat er een paar updates komen
De update is server-side. De beta versie installeren doet helemaal niets. De servers van Google bepalen of en wanneer jouw apparaat de nieuwe interface krijgt helaas.

Overigens zijn niet alle head units geschikt voor Coolwalk en ik heb nog niemand gezien met een RCD330 die de nieuwe interface heeft.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik heb zelf ook dat nieuwe scherm ontvangen (geen idee of ik er blij van wordt hoor) maar het is nog ff uitvogelen hoe en waar alles zit. Ik heb wel flitsmeister die hij in google maps gebruikt en waar ik zelf het meest blij van wordt is de ondersteuning van belgie.fm app. Kan ik naar internetradio luisteren en dat valt bijna helemaal niet meer weg. Moet wel zeggen dat de intergratie van FM en DAB+ erg goed is en zonder onderbreking overgaat. Is in de audi van mij vrouw wel anders en die is nog jonger ook (de auto).
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
In android auto? Ik heb de Pixel 7 KPN, voorheen zag ik het wel staan in Android auto maar sinds deze Coolwalk update niet meer.
Yep, in android auto. Zit zelf op T-Mobile, maar kan me niet voorstellen dat dat wat uit zou moeten maken.
Het is ook niet zo baanbrekend dat er geen 5G in beeld komt te staan, maar het is wel apart.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Gisteren een update van AA gehad waar bijstond, bug fixes en improvements.
Stapte vanmorgen in de auto en hop... Coolwalk. De 5g en batterij staan bij mij rechtsonderin.
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
Gisteren een update van AA gehad waar bijstond, bug fixes en improvements.
Stapte vanmorgen in de auto en hop... Coolwalk. De 5g en batterij staan bij mij rechtsonderin.
bij mij staat nu ook 5g in het CW AA scherm maar de telefoon Pixel 7 staat op 4g.. zal vast opgelost worden met nieuwe updates. In ieder geval het werkt dat is het belangrijkste.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!