Android Auto Coolwalk. Wie is er al aan de beurt?

Dag allemaal,

Ik vroeg me af of er al mensen de nieuwe look van Android Auto, genaamd Coolwalk, te zien krijgen op hun Polo? Google lijkt erg traag/selectief met het uitrollen van de nieuwe look, dus dacht zal eens rondvragen. Zo ja ben ik ook wel benieuwd op wat voor telefoon en voertuig/MIB uitvoering je het te zien krijgt :)
Ik heb het zelf overigens nog niet.

En hierbij een foto van de nieuwe Android Auto look:

kh6JJ78ppljah8I7eh3v2CqKJlM-960.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Hoe kun je deze update krijgen? Updaten van je MIB?
Nope, hopen dat Google je de update gunt.. daar lijkt het op.
Geen idee waar ze hun gunfactor op baseren, maar zelfs je app updaten naar de juiste versie is geen garantie tot het ontvangen van de nieuwe features. Zit een server-side update aan vast en het lijkt meer op willekeurig mensen aanwijzen dan structureel bepaalde telefoons selecteren.

Maar vandaar dat het me wel leuk leek om te kijken of iemand anders wel bij de gelukkigen hoort haha. Staat met die reden ook in het topic algemene praat.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Je kan het evt ook forceren door de beta versie te installeren, maar ik lees veel negatieve dingen over coolwalk, dus misschien even wachten totdat er een paar updates komen
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Google moet het server-side aanzetten voor je telefoon. Dit doen ze in kleine batches en ze lijken maar heel langzaam extra telefoons toe te laten.
Heb de daily beta build van Android Auto draaien en heb hem ook nog niet ontvangen.
Anderzijds zijn er mensen die de gewone release versie van de Play Store hebben en al wel Coolwalk hebben gekregen
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Google moet het server-side aanzetten voor je telefoon. Dit doen ze in kleine batches en ze lijken maar heel langzaam extra telefoons toe te laten.
Heb de daily beta build van Android Auto draaien en heb hem ook nog niet ontvangen.
Anderzijds zijn er mensen die de gewone release versie van de Play Store hebben en al wel Coolwalk hebben gekregen
Weet ik. En ik was gewoon benieuwd of iemand hier dus al wel toegang heeft.
Gewoon, uit interesse. Omdat het leuk is.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Als je het over de duivel hebt.. Stap vanochtend in de auto en toen zag het er ook ineens zo uit.
Wel grappig om te zien hoe het discover media en discover pro scherm een andere invulling aan Android Auto geven.
Iets wat natuurlijk door Android Auto wordt gedaan op basis van de grootte van je scherm.

PXL_20230201_060957924.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
En nu nog hopen dat Apple CarPlay met een update komt. Het interface van Apple CarPlay lijkt op het interface van Android Auto. Apple ziet er een beetje oudbollig uit..
Ziet er goed uit zo! (y)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!