Voorstellen Andrea

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij graag even voorstellen, mijn naam is Andrea, geboren en getogen in Zuid-Limburg en sinds enkele weken lid van dit forum.

In 2016 heb in mijn eerste Polo (6C) gekocht, een highline uitvoering, waarvan ik 4 jaar heb genoten! Sinds januari dit jaar heb ik een polo GTI uit 2018, wat een heerlijke auto :)

Bijgaand heb ik enkele foto’s toegevoegd.
Mochten jullie vragen hebben, stuur mij maar een berichtje :)
 

Bijlagen

  • 1C324D4D-BD3B-437E-B433-C0F1AFD26C2A.jpeg
    1C324D4D-BD3B-437E-B433-C0F1AFD26C2A.jpeg
    889.3 KB · Weergaven: 92
  • 6A8FE469-2CAB-420A-A1AD-CE2E4D8FBD14.jpeg
    6A8FE469-2CAB-420A-A1AD-CE2E4D8FBD14.jpeg
    1,014.9 KB · Weergaven: 95
  • D52F5A2F-4C6C-4087-A2E5-5D18BE96CCDF.jpeg
    D52F5A2F-4C6C-4087-A2E5-5D18BE96CCDF.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 91
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Welkom Andrea! Je Polo GTI ziet er geweldig uit! Heb je upgrades in de planning of heb je er al iets aan gedaan?
Dankjewel!
Voorlopig laat m zoals ie is, wellicht de koplampen nog een vervangen voor led..
Ben er zelf ook allemaal niet zo handig in, maar dit forum zal me aardig op weg helpen met tips e.d. :)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Dankjewel!
Voorlopig laat m zoals ie is, wellicht de koplampen nog een vervangen voor led..
Ben er zelf ook allemaal niet zo handig in, maar dit forum zal me aardig op weg helpen met tips e.d. :)
Dat je het voorlopig zo wil laten begrijp ik wel, want je Polo ziet er al top uit!:) Led verlichting kan ik je zeker aanbevelen, ik heb ze ook en ik wil niet meer anders. Voor tips en ideetjes zit je goed op dit forum.(y)
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij graag even voorstellen, mijn naam is Andrea, geboren en getogen in Zuid-Limburg en sinds enkele weken lid van dit forum.

In 2016 heb in mijn eerste Polo (6C) gekocht, een highline uitvoering, waarvan ik 4 jaar heb genoten! Sinds januari dit jaar heb ik een polo GTI uit 2018, wat een heerlijke auto :)

Bijgaand heb ik enkele foto’s toegevoegd.
Mochten jullie vragen hebben, stuur mij maar een berichtje :)


des alweer beter, weer een limburger dr bij:cool:

welkom!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!