Andere radio nodig?

Beste,

ik heb een polo 6R met een rns310 radio er in. na het plaatsen van een subwoofer met versterker heb ik het probleem dat de sub niet uit gaat. Nu heb ik begrepen dat dit niet kan op een RNS310. Om rca kabel af te takken naar de sigarettenplug is nog een best karwei om hier bij te kunnen.

nu zat ik er aan te denken om een podofo radio te kopen. Het voordeel hiervan zou mirror link zijn voor mijn iphone maar zit hier dan wel een rca aansluiting op?

of is er nog een andere/betere oplossing?

bijkomend probleem momenteel. Wanneer ik de passasiers deur open doe wanneer de auto van contact af is gaat de sub op vol vermogen aan op een constante lage toon? Dit komt denk ik door de spanning.

wat zou de meest praktische oplossing zijn?
 
Poli  6R  1.2TDI 
Zoiets?

 
Je kan hem ook aansluiten op je koplampen. Daar heb ik hem! Achter de lichtschakelaar heb ik ze aan elkaar verbonden. Even meten met een multimeter en kijken welke bij contact uit geen stroom meer krijgt! :) zelf doen is een rotkarwei dat wel.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik zou zo'n kabel eigenlijk wel afgezekerd willen. Die bij je lichtschakelaar is een 2,5mm2 dikke stroomkabel die niet afgezekerd is, als je daar sluiting op maakt dan smelt je draad naar de radio.
Ik heb mijn high/low converter vanaf mijn radio naar de lixhtschakelaar. (Dacht ik). Accu --> versterker (voor powerrrrrr en met zekering) dan --> radio --> lichtschakelaar. Zo zit het bij mij.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!