Andere motor

Beste forumleden,

Na bijna een jaar een half met mijn Polo te hebben gereden
begint het mij de laatste tijd steeds meer te ergeren hoe sloom
mijn motor wel niet is :) (70pk 1.2MPI)
Dit was mijn eerste auto en had toen niet het budget en 'de ouderlijke toestemming',
haha, voor een krachtigere motor. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om eventueel
een sterkere motor te plaatsen bij een officiële VW-dealer, aangezien ik geen volledige nieuwe wagen wil aanschaffen.
Iemand die weet of dit mogelijk is en zo ja wat dit ongeveer kost (en of dit eigenlijk wel aan te raden is)?

Alvast bedankt :)
 
nee niet echt budget daarvoor, is er misschien nog een andere optie
om de motor toch wat op te drijven? Ik had gekeken naar chiptuning
maar voor mijn motor betekent dit een verschil van 7pk... denk niet dat
dat de moeite is of wel?
 
TS

Ga voor een 20V-G60
Dto2iSy.gif
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Als je het geld wilde investeren om een andere motor in te bouwen kan je ook makkelijk je polo inruilen voor een ander ;) Een andere motor inbouwen is sowieso financieel niet haalbaar eigenlijk, of je moet het als hobby willen doen (bijvoorbeeld inbouwen VR6).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!