andere dempers

Ik heb mij laten vertellen dat ik andere dempers nodig heb, aangezien mijn Polo meer dan 30mm verlaagd is. Nu heb ik zelf weinig verstand ervan en wilde ik dus vragen welke dempers dan het alternatief zijn voor mijn verlaging? (Eibach Sportline)

Mijn dank is groot!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Ik heb mij laten vertellen dat ik andere dempers nodig heb, aangezien mijn Polo meer dan 30mm verlaagd is. Nu heb ik zelf weinig verstand ervan en wilde ik dus vragen welke dempers dan het alternatief zijn voor mijn verlaging? (Eibach Sportline)

Mijn dank is groot!

Omtrent de sportline veren kan op jouw type Polo AW prima. Die dempers kunnen dit wel aan. Daarom word er ook een sportline gemaakt bij Eibach. ALs de dempers dit niet zouden kunnen verdragen dan maakt Eibach zeker geen sportline.

Mocht je toch dempers willen kopen dan wil ik je daar zeker meer van dienst zijn en zou ik voor de B4 dempers gaan.

Ik verkoop graag maa wel eerlijk

Maar moeten in ieder geval niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Omtrent de sportline veren kan op jouw type Polo AW prima. Die dempers kunnen dit wel aan. Daarom word er ook een sportline gemaakt bij Eibach. ALs de dempers dit niet zouden kunnen verdragen dan maakt Eibach zeker geen sportline.

Mocht je toch dempers willen kopen dan wil ik je daar zeker meer van dienst zijn en zou ik voor de B4 dempers gaan.

Ik verkoop graag maa wel eerlijk

Maar moeten in ieder geval niet.
Heb je toevallig ervaring met de eibach sportline veren op een aw gti met dcc? Heb hier een setje liggen.. mijn gedachten waren ach joh anders maakt eibach dat spul niet dat gaat nogsteeds op denk ik?
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
Omtrent de sportline veren kan op jouw type Polo AW prima. Die dempers kunnen dit wel aan. Daarom word er ook een sportline gemaakt bij Eibach. ALs de dempers dit niet zouden kunnen verdragen dan maakt Eibach zeker geen sportline.

Mocht je toch dempers willen kopen dan wil ik je daar zeker meer van dienst zijn en zou ik voor de B4 dempers gaan.

Ik verkoop graag maa wel eerlijk

Maar moeten in ieder geval niet.
Bedankt voor je advies. Mocht ik de keuze op een dag maken, dan contact ik jou!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Heb je toevallig ervaring met de eibach sportline veren op een aw gti met dcc? Heb hier een setje liggen.. mijn gedachten waren ach joh anders maakt eibach dat spul niet dat gaat nogsteeds op denk ik?

Jazeker al diverse op de Sportline gezet. rijd zeker nog prima op alle wegen in de Soft stand. Sportstand kan wat minder aanvoelen op zeer slechte wegen. Maar het rijd nog zeker prima.

Mocht je interesse hebben kan ik dit doen. Zie sponsoring afdeling
 
Ik heb toch nog 2 vragen @Antera

Ik heb nu soms op de snelweg als ik over een hobbel rijdt, en dan vooral als er mensen achterin zitten, dat mijn wielkasten achter aanlopen. Is dit iets wat andere dempers weg kunnen nemen omdat deze de klap beter opvangen?

Daarnaast heb ik DCC, vervalt dit niet als ik andere dempers neem?
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Achter aanlopen?? Dan heb je wel heel veel geladen lijkt me of je wielen staan te ver naar buiten toe. Heb nog geen een gehad met OEM wielen die dat had. Zelfs met wat bredere 18 inch wielen ook niet.

Andere dempers plaatsen vervalt je DCC en moeten er cancelers geplaatst worden om het systeem voor de gek te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Achter aanlopen?? Dan heb je wel heel veel geladen lijkt me of je wielen staan te ver naar buiten toe. Heb nog geen een gehad met OEM wielen die dat had. Zelfs met wat bredere 18 inch wielen ook niet.

Andere dempers plaatsen vervalt je DCC en moeten er cancelers geplaatst worden om het systeem voor de gek te houden.
Ik had een andere bandenmaat moeten nemen denk ik. Mijn velgen komen wel wat naar buiten idd, zijn wel OEM wielen, maar met adapters ertussen. Ik heb 5x112 wielen op mijn Polo namelijk. Ik denk als ik een 205 band had genomen ipv 215 dat hij niet had aangelopen. Maarja, probeersel voor de volgende band. XD
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!