Ambient (sfeerverlichting) inbouwen

Geen reactie tot nog toe ik zoek iemand die alleen de aansluiting doet op de lichtschakelaar van de de auto en een uit en aan schakelaartje er tussen maakt.
Ik wil graag de verlichtig dimmen als dat nodig is en als ik het zat ben moet ik het met een schakelaar kunnen uitschakelen.
Het led snoer doe ik zelf plaatsen dus ik kom alleen voor de aansluiting.
Wie kan mij daar bij helpen?
Ik heb net zoveel verstand van elecktrisch aansluiten als een koe van peren plukken.
Zit dit niet standaard in de GTI.
 
Volkswagen  Polo AW GTI Reef Blue  2.0 TSI 
Ik wil de aansluiting zo hebben dat ik het kan dimmen met de gewone binnen verlichting en een schakelaar aan en uit voor als ik het uit wil hebben.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Heb het bij mij aan laten sluiten door een vakman en gelijk de dashcam met achter camera laten aansluiten.
Alles werkt naar behoren de dashcam neemt ook op als het contact uit is en de sfeerverlichting is aangesloten op de verlichting van de auto.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!