Voorstellen Allison6R

Hier nog een goede voor- en na foto van een aantal upgrades.
Boven: toen ik hem kocht gelijk m'n ramen laten blinderen.
Onder: nieuwe velgen, haaienvinnetje en achterlichten gesmoked.
Nog een aantal dingen op m'n lijstje, maar hij is steeds meer zoals ik hem hebben wil :)

Het is een heel andere auto geworden! Veel mooier! :cool::hearteyes: Volgens mij zit er nog een verlaging in het verschiet....
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Lekker bezig hoor Big Grin.
Is het niet mooier om je achterlichten glanzend te smoken?
Ik vind glans altijd mooier maar dat is ieder zijn eigen smaak uiteraard:)
Goed bezig hoor Allison!
Dat is niet goed te zien op de foto zie ik nu, maar m'n achterlichten zijn ook gewoon glanzend hoor :)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
@debroervanhenk
Ik durf niet te zeggen wat het kost om je grill en ondergrill te laten spuiten. Mijn vriend had op mijn verjaardag mijn Polo gestolen om dit te laten doen. Hij heeft het bij een spuiterij laten doen waar hij voor z'n werk vaak contact mee heeft, dus zal een vriendenprijsje geweest zijn denk ik haha.
Je kan ook gewoon een offerte aanvragen bij een goede spuiterij bij jou in de buurt, dan weet je het gauw genoeg:)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Heb je deze laten spuiten? En zo ja, mag ik weten wat de kosten hiervan zijn geweest? Staat ook op mijn verlanglijstje!

Ik had twee zwart hoogglans spuitbussen gekocht voor het spuiten van mijn ondergrille. Uiteindelijk maar 1 nodig gehad. Het is best makkelijk om zelf te doen
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 

Ik had twee zwart hoogglans spuitbussen gekocht voor het spuiten van mijn ondergrille. Uiteindelijk maar 1 nodig gehad. Het is best makkelijk om zelf te doen
Klopt het is best makkelijk ook zelf gedaan, kunststofprimer en dan hoogglans, misschien nog blanke lak erover heen en klaar.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
@debroervanhenk
Ik durf niet te zeggen wat het kost om je grill en ondergrill te laten spuiten. Mijn vriend had op mijn verjaardag mijn Polo gestolen om dit te laten doen. Hij heeft het bij een spuiterij laten doen waar hij voor z'n werk vaak contact mee heeft, dus zal een vriendenprijsje geweest zijn denk ik haha.
Je kan ook gewoon een offerte aanvragen bij een goede spuiterij bij jou in de buurt, dan weet je het gauw genoeg:)

thanks! wou enkel graag vergelijking, zodat ik weet dat het een goede prijs is. Dit is niet te vergelijken met plastidip en zelf spuiten, dus aan die tips heb ik ook niks (en had ik zelf ook al bedacht én uitgesloten). Vind jouwe erg netjes en precies wat ik ook voor ogen heb!
 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
@Allison6R Kan je met smoked achterlichten gewoon door de keuring of keuren ze daarvoor af? Vind het namelijk wel dik staan en zou het daarom ook wel op mijne willen doen.
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
@Allison6R Kan je met smoked achterlichten gewoon door de keuring of keuren ze daarvoor af? Vind het namelijk wel dik staan en zou het daarom ook wel op mijne willen doen.
Officieel mag het niet. Ik had in febr. APK en daarna heb ik ze gesmoked, dus kan er nog even mee rijden.
Mocht hij zo niet door de keuring komen, dan is er ook 'achterlichten spray verwijderaar' dus daarmee poets je het zo weer er vanaf.
(Of je leent voor de keuring de achterlichten van iemand anders z'n Polo Stick Out Tongue )
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI en JensV
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!