Aliexpress. Spullen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren om 14:41
Bewerk favoriet
#492
nieuwe Aliexpress Spullen Polo AW

Geachte forumleden ik zag wat nieuwe spullen voor de polo AW
Die ik nog niet heb gezien
Iemand ervaring mee

nl.aliexpress.com
US $13.08 23% OFF|EEN Paar Gloss Zwart Achterruit Side Spoilers Glossy Canard Canards Splitter voor VW Polo 2018 2019 + Auto styling Accessoires-in Auto Stickers van Auto´s & Motoren op AliExpress - 11.11_Dubbel 11Vrijgezellendag
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
nl.aliexpress.com nl.aliexpress.com

En wat ik wel intressant vond koplampen met led

nl.aliexpress.com
US $577.98 22% OFF|AKD Auto Styling voor VW Polo Koplampen 2019 2020 Nieuwe Polo LED Koplamp DRL Head Lamp Dimlicht Hoge beam ALLE LED Accessoires-in Autolampen Montage van Auto´s & Motoren op AliExpress - 11.11_Dubbel 11Vrijgezellendag
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
nl.aliexpress.com nl.aliexpress.com

koplamp (booskijkers)

nl.aliexpress.com
US $10.86 23% OFF|Paar Auto Koplampen Oogleden Wenkbrauw ABS Bekleding Stickers Cover voor VW Polo 2018 + Accessoires Auto Styling CarbonLook/ glossBlack-in Auto Stickers van Auto´s & Motoren op AliExpress - 11.11_Dubbel 11Vrijgezellendag
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
nl.aliexpress.com nl.aliexpress.com

Spiegelkappen

nl.aliexpress.com
US $23.99 |2x Auto Zijdeur Achteruitkijkspiegel Frame Cover Trim ABS Chroom Decoratie Links en Rechts voor Volkswagen VW Polo 2018 2019-in Interieurlijsten van Auto´s & Motoren op AliExpress - 11.11_Dubbel 11Vrijgezellendag
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
nl.aliexpress.com nl.aliexpress.com

Met vriendelijke groet Ron
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 

25 Pagina’s lang, ik zou zeggen vul dit topic aan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!