aliexpress spullen

Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Heb het binnen. Achteraf misschien beter 2 stuks kunnen bestellen.
Aan elke kant een. (2e inmiddels ook besteld)

Plakt verder goed, alleen als je er wat uithaald raakt de bovenkant wat los omdat het oppervlak niet recht is.
Op de achterbank plakken werkt goed alleen als je de banken inklapt, is dat niet ideaal.

Overal tevreden, rolt niet meer door de kofferbak tijdens het rijden.
Levertijd was 3 weken ongv.

http://s.aliexpress.com/AnIvqmq2?fromSns=Copy

Hier foto met de ruitenkrabbers en ehbo kit.
 

Bijlagen

  • 20180904_131539.jpg
    20180904_131539.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 167
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Huzaar en Laszlo
Heeft iemand ervaring met deze kappen?
En hoe deze te installeren?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180904-190806_AliExpress.jpg
    Screenshot_20180904-190806_AliExpress.jpg
    368.4 KB · Weergaven: 159
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Stap 1 het verwijderen van het glas (wel wat kracht zetten):

– Protect edge of housing against damage with e.g. fabric-reinforced adhesive tape.
– Press bottom of mirror glass -1- into mirror housing.
– Press mirror glass -1- off bracket -2- and housing -arrow a- using one of the wedges -T10383-.
– Swivel mirror glass -1- to side -arrow b- and detach connector contacts -3- on back of mirror glass -1-.Spiegelglas.JPG
Stap 2 het verwijderen van de spiegelkap:

– Release locking hooks -arrows a-
– Then, pull mirror housing -1- off trim -2- and forwards off mirror mounting -arrow b-.
Spiegelkap.JPG

Ik heb de carbonkappen zelf ook besteld en krijg ze waarschijnlijk deze week binnen. Waarschijnlijk kan ik je volgende week vertellen of de kappen goed zijn.
 

Bijlagen

  • Spiegelglas.JPG
    Spiegelglas.JPG
    19 KB · Weergaven: 11
Volkswagen  Polo 6R  1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Stap 1 het verwijderen van het glas (wel wat kracht zetten):

– Protect edge of housing against damage with e.g. fabric-reinforced adhesive tape.
– Press bottom of mirror glass -1- into mirror housing.
– Press mirror glass -1- off bracket -2- and housing -arrow a- using one of the wedges -T10383-.
– Swivel mirror glass -1- to side -arrow b- and detach connector contacts -3- on back of mirror glass -1-.Spiegelglas.JPG
Stap 2 het verwijderen van de spiegelkap:

– Release locking hooks -arrows a-
– Then, pull mirror housing -1- off trim -2- and forwards off mirror mounting -arrow b-.
Spiegelkap.JPG

Ik heb de carbonkappen zelf ook besteld en krijg ze waarschijnlijk deze week binnen. Waarschijnlijk kan ik je volgende week vertellen of de kappen goed zijn.
Dat zou erg fijn zijn ik hoor het dan wel van je. Kan je me meteen vertellen waar je evt. Tegen aan liep tijdens het monteren.
Ben nu al bang dat ik die spiegel naar de klote druk haha.
Pb me maar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Na apert :tongueout: ik heb alleen wel echt carbon. Het past net wel net niet, eigenlijk zoals 9/10x met after market zooi.

Ben trouwens wel aan het zoeken naar jouw Polo wanneer ik in de buurt rij :tearsofjoy:

20180904_200217.jpg
Hahaha. Moet wel beetje stijl hebben aan de andere kant van de snelweg he Stick Out Tongue

Zoek en gij zult vinden :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
Niet eens stil gestaan bij Xenon lampen, mijn vorige Polo had Xenon look halogeen. Dat was feest in zo'n nachtelijke stortbui met folie op de lampen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Vandaag binnen gekregen en gemonteerd.
Sierstuk voor uitlaat, zonder logo.

Sierstuk lijkt goed te passen. Je moet wel goed doorduwen anders klemt hij niet.
Lijkt nu wel stevig te zitten. Nog niet mee gereden, dus weet niet of hij ratelt oid.
(Laat nog weten als ik er mee gereden heb)

Ik ben tevreden over de looks.

Zie fotos before en after
 

Bijlagen

  • 20180905_131120.jpg
    20180905_131120.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 197
  • 20180905_132015.jpg
    20180905_132015.jpg
    5.2 MB · Weergaven: 184
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Vandaag binnen gekregen en gemonteerd.
Sierstuk voor uitlaat, zonder logo.

Sierstuk lijkt goed te passen. Je moet wel goed doorduwen anders klemt hij niet.
Lijkt nu wel stevig te zitten. Nog niet mee gereden, dus weet niet of hij ratelt oid.
(Laat nog weten als ik er mee gereden heb)

Ik ben tevreden over de looks.

Zie fotos before en after
Ik heb er zo een in titanium zwart besteld
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en Roon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!