Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je Polo!

1. Bearlock laten installeren *****
2. B-Stijlen extra laten beveiligen
3. Geen orginele vw alarm maar achteraf laten inbouwen.
4. ODB stekker verplaatsen
5. Sleutelgat verwijderen
6. Geen vw scherm in je auto plaatsen
7. 3 Track & Trace systemen plaatsen en je bent safe!
 
1. Verkoop je VW (niet aan de dealer, tenzij je graag opgelicht wilt worden)
2. Koop een Suzuki Alto uit '94 ofzo.
3. Zet er een radiocassette in.
3. Wees tevreden met 4 versnellingen en een paar PK's.
4. Zet een megagrote roze zonnebril op en gaan met die banaan!
 
1. Bearlock laten installeren *****
2. B-Stijlen extra laten beveiligen
3. Geen orginele vw alarm maar achteraf laten inbouwen.
4. ODB stekker verplaatsen
5. Sleutelgat verwijderen
6. Geen vw scherm in je auto plaatsen
7. 3 Track & Trace systemen plaatsen en je bent safe!

Soms vraag ik me af of dat allemaal zin heeft, als je ze auto mee willen nemen doen ze dat toch.
 
Gewoon een simpele schakelaar op de voeding naar de OBD. Schakel je hem uit en zo kunnen ze ook niet je ecu inkomen. Minder werk dan de hele stekker verplaatsen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Gewoon een simpele schakelaar op de voeding naar de OBD. Schakel je hem uit en zo kunnen ze ook niet je ecu inkomen. Minder werk dan de hele stekker verplaatsen.

Dit lijkt me inderdaad de beste oplossing. Het verplaatsen van de OBD is niet zo zinvol omdat je kabelboom niet zo lang is. Je kabel is moeilijk te verplaatsen, die laat dan gelijk zien waar jij je OBD hebt gestopt ;)

Ben.
 
1. Bearlock laten installeren *****
2. B-Stijlen extra laten beveiligen
3. Geen orginele vw alarm maar achteraf laten inbouwen.
4. ODB stekker verplaatsen
5. Sleutelgat verwijderen
6. Geen vw scherm in je auto plaatsen
7. 3 Track & Trace systemen plaatsen en je bent safe!
Eigenlijk is het sleutelgat verwijderen best wel een goed idee! Volgens mij redelijk makkelijk te doen, gesloten kapjes zijn redelijk goed te vinden op internet en een polensleutel kan niets meer. Raampje intikken blijft natuurlijk altijd mogelijk maar risico door het geluid wordt (hopelijk) te groot.

Was er niet iemand hier op het forum die het sleutelgat ook verwijderd had?
 
Eigenlijk is het sleutelgat verwijderen best wel een goed idee! Volgens mij redelijk makkelijk te doen, gesloten kapjes zijn redelijk goed te vinden op internet en een polensleutel kan niets meer. Raampje intikken blijft natuurlijk altijd mogelijk maar risico door het geluid wordt (hopelijk) te groot.

Was er niet iemand hier op het forum die het sleutelgat ook verwijderd had?

Je auto heeft 1 sleutelgat, en die zit er niet voor niks. Wat doe je als je accu leeg/defect is? Of als je CV storing heeft? Dan zul je een ruit in moeten slaan, lijkt me niet handig...
 
Mijn Golf heeft standaard geen sleutelgat....
Ook niet aan de passagierskant en ook niet bij de kofferbak..
Of zou die misschien netjes weggewerkt zijn achter een klepje?
Naja die Golf waar het in deze overgaat is ook een 7 en die hebben ze zonder braaksporen open gemaakt.
 
Eigenlijk is het sleutelgat verwijderen best wel een goed idee! Volgens mij redelijk makkelijk te doen, gesloten kapjes zijn redelijk goed te vinden op internet en een polensleutel kan niets meer. Raampje intikken blijft natuurlijk altijd mogelijk maar risico door het geluid wordt (hopelijk) te groot.

Was er niet iemand hier op het forum die het sleutelgat ook verwijderd had?

Enzolino heeft de sleutelgaten verwijderd als ik het goed heb. Helaas is zijn auto ook meegenomen..
 
Sleutelgat verwijderen op de meest eenvoudige manier (slot eruit halen en kapje vervangen door een dicht exemplaar) doet helemaal niets aan diefstalbeveiliging. Integendeel, dat maakt het alleen maar gemakkelijker. Ik had het op de 6R ook gedaan.

Je auto heeft 1 sleutelgat, en die zit er niet voor niks. Wat doe je als je accu leeg/defect is? Of als je CV storing heeft? Dan zul je een ruit in moeten slaan, lijkt me niet handig...
Nee, even een schroevendraaier gebruiken is dan voldoende.

Mijn Golf heeft standaard geen sleutelgat....
Ook niet aan de passagierskant en ook niet bij de kofferbak..
Of zou die misschien netjes weggewerkt zijn achter een klepje?
Bij de Golf VI zat er in kapje onder in de handgreep van het bestuurdersportier. Misschien is dat ook zo bij een Golf VII?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Via de B-Stijl is de auto zonder enige schade te benaderen... Beveiligen dus!
Bearlock is het beste voor de auto, deze kan niet vooruit en ook niet achteruit.
Golf 7 zonder bearlock is binnen 5 minuten mee te nemen Stick Out Tongue eveneens als zn broertjes en zusjes...
 
Hier beetje verder in Brussel is er een tijdje de 'hype' geweest van dieven om gewoon de auto weg te slepen. Ze hadden op hun vrachtwagen stickers hangen van politie zodat de mensen rondom het niet een raar vonden. Ze hadden een vrachtwagen met kraan dus welke beveliging je ook had auto was weg.

Wat je ook doet, als ze je auto echt willen dan hebben ZE die ook.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!