Alarmerend! Webshop met inbrekersgereedschap voor je Polo!

Vergelijking: Persoon belt aan meneer mag ik uw autosleutel... natuurlijk zeg je nee en smijt je de deur dicht, waarop de persoon zelf denkt..
Oké dan niet dan neem ik hem zo wel mee... gereedschap erbij en weg is je auto..

Fijn dan zo'n website ook nog online blijft na dit nieuws...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
“Polensleutel van gehard staal voor VAG auto's: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Porsche.
Dit is het nieuwe model sleutel die werkt op VAG autos vanaf 1996 tot heden.
Met deze sleutel is het kinderspel om een slot te openen van de meeste VAG auto's dit geld ook voor het contactslot.”

Ik blij dat mijn Polo van 1992 is, maar die krijg je nog open met een theelepel.
Is echt niet te geloven dat dit gewoon openbaar verkocht mag worden.:evil:
 
Zoals we weleens zeggen welkom in Nederland want dit kan schijnbaar alleen maar hier , lekker hoor......

Het scheelt dat de gti in de garage staat maar heb medelijde met de rest van de mensen die dit niet hebben.

Ze verkopen ook gereedschappen voor de garage deur. Dus zo veilig is jou gti niet Stick Out Tongue

Ik las dat de politie bezig is met onderzoek. Laten we hopen dat deze website z.s.m. wordt gesloten.
 
Ben benieuwt wat vag er mee gaat doen?
Dat er klopsleutel zij voor woningen,baart me meer zorgen,op faceboek kun je zien waar iemand uithangt(vakantie).
Mijn auto staat thuis en op mijn werk achter een gesloten poort,daar gebeurt niets mee.
Wel baal ik meer premie te betalen omdat ik een vag auto heb.
Auto,s zonder airbags uit duitsland halen,de krantenjongen wat airbags in nl laten jatten,en de auto op marktplaats verkopen,wordt ook niet aangepakt,terwijl dit door een simpel registratie-systeem zo op te lossen is.
Sleutelboeren zijn nu ook werkloos.
Maar let op,loop je met een klopset op straat kun je 75euro bekeuring krijgen.
Waarom heet het een polensleutel,misschien is dat wel strafbaar,negerzoen mag ook niet.
 
De ANWB heeft ooit mijn deur geopend met zo'n sleutel. Ik had toen mijn enige sleutel in mijn Golf IV laten liggen.
Een ANWB monteur was toen ruim een uur bezig om mijn deur te openen, uiteindelijk kwam zijn collega met zo'n sleutel, deze was direct open. Zonder enige schade.
Ik heb toen via een buitenlandse site ook zo'n zelfde sleutel besteld. Mocht men het artikel uit die webshop halen, via buitenlandse sites is deze sleutel nog steeds makkelijk te verkrijgen, helaas.

Diefstal/inbraak is gewoon verschrikkelijk. De straffen moeten extreem verhoogd worden.
Tot nu toe heb ik alleen maar de nare ervaring dat de Politie hier gewoon weinig aan kan of wil doen. Alleen op heterdaad zijn ze de sjaak, ook al staan de uiteindelijke straffen niet in verhouding tot wat men iemand ermee aan heeft gedaan.

Achteraf doet de politie niks, hoe duidelijk het ook is wie het heeft gedaan en ondanks genoeg bewijsmateriaal.
 
Niet te geloven dit, een tip jongens, bouw zo snel mogelijk track en trace in. en niet 1 natuurlijk, die gasten zijn ook niet gek. Gewoon 3, 1 in je navigatie, en 1 in beide xenonlampen. Als er iets wordt gestolen, binnen een uur heb ik het weer terug Big Grin en de dader hangt aan het hoogste boompje ;)
 
GPS systeem is een mooie oplossing met een kans van slagen. Met een beetje geluk heb je dan in ieder geval je lampen terug ;)
Vaak gaan die wagens (de nieuwere) gelijk naar Polen e.d., dan is de politie hier te traag om nog iets te kunnen doen.
De professionele dieven hebben al gps signal blockers.

Gelukkig kan je je in dit land goed (en voor veel geld) verzekeren tegen diefstal.
 
Mijn polo is dus 2 weken terug gejat, ik wist ook van deze site. Ik heb het flink rond lopen bazuinen overal op me werk enzo over deze site omdat ze ook VW en SEAT enzo hebben. Lijkt wel of dat die man van die site ineens zoveel traffic had dat ie de polen sleutels en de start onderbreker omzeiler er maar af gehaald heeft ?

Bizar voor woorden natuurlijk voor 450 euro kan je elke auto meenemen binnen het VAG segment.
 
Wow dat is dus de navi die ik ook heb .... :( Hopen dat die van mij niet in het zicht komt van die gasten of eigenlijk nog liever dat ik niet die gasten in het zicht krijg.... Echt klote deze acties!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!