Al iemand die ze Polo aw Gti op schroefset heeft staan????

Polobm6r

Bekend lid
1,811
751
132
Ik wil me Polo op schroef zetten maar nu hoor ik van de een dit en ander dat ken je dat?
Word gezegd dat je Eco/sport/individual standen dan Storingen krijgt als je hem op schroefset zet??
De ander zegt gewoon weg schrijven maar juist die standen maakt het verschil dat Polo of rustig rijd of toch meer zenuwachtig op het gaspedaal gaat of er tussen in.

Wie wat waar heeft hier verstand van en heeft uitleg?????
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Als je je een beetje er in verdiept weet je hoe het werkt, je hebt dan 4 cancelers nodig die op de stekkers van je 4 schokbrekers komen omdat je schroefset die functie niet heeft moet je de auto voor de gek houden. de standen sport enzo werken dan nog steeds op je pedaal, bak enz enz maar niet meer op je onderstel en je krijgt dan geen foutmeldingen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Polobm6r en Snowdude
Als je je een beetje er in verdiept weet je hoe het werkt, je hebt dan 4 cancelers nodig die op de stekkers van je 4 schokbrekers komen omdat je schroefset die functie niet heeft moet je de auto voor de gek houden. de standen sport enzo werken dan nog steeds op je pedaal, bak enz enz maar niet meer op je onderstel en je krijgt dan geen foutmeldingen

Klopt, dat begreep ik ook uit de reactie van TLC waar hij de schroefsets aanbied. 300.00 euro voor zn setje ex schroefset.
 
De vraag was er omdat ik ook een paar schroef setjes zag met die functie ingebouwd
Dan moet je hem wat duidelijker omschrijven, die zijn er inderdaad ook... alleen ik zie hem hier aan de zijkant zitten en origineel zitten ze bovenop... moet je zeker een verlengkabel nog hebben ofzo..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Dat heb ik gedaan want wil weten hoe of wat en dat ik me eco/sport/individual standen wou houden maar wel verlagen
zoals jij in je eerste post beschrijft is het niet duidelijk dat je een schroefset met electronische demping regeling wil. als je dit wil en hij is er voor de Polo dan zal het wel werken he, KW brengt zulke dingen niet voor niets uit met een stekker er aan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb het even voor je nagekeken, op de site van KW staan als je op de GTI zoekt nog geen DDC (dynamic Damping Control) setjes te koop. voor andere merken kosten deze setjes zo'n 4000+ ik weet niet wat je er voor overhebt..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ga zo ie zo niet voor budget tuning onder een nieuwe wagen
Dan kost het je 4000+ als je wil dat je adaptieve gedeelte blijft werken, maar deze setjes levert KW nog niet.
Tja wat is budget, als je tevreden bent met een setje veren kan het, als je lager wil moet je schroeven. word voor mij pas budget tunen als het goedkoop moet en de rijveiligheid in gevaar komt
Ik heb de Sportline set van Eibach op m'n originele dempers en dus nog met Adaptief onderstel werkt prima!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Het is niet zeker dat KW met een DCC set komt. Als de markt niet groot genoeg is ervoor zullen ze het niet willen ontwikkelen. DCC behouden kan zeker mooi zijn als je zon set eronder zet, maar helaas worden niet voor alle auto's deze sets ontwikkeld en vaak alleen met cancelers gewerkt
 
  • Leuk
Waarderingen: Polobm6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!