Akoestisch geluid, lichtschakelaar uitschakelen.

Ik heb een automatisch lichtschakelaar gekocht op Ebay. Schakelaar staat nu ook altijd op "auto" stand. Alleen bij openen van deur blijft de piep. Vandaar. Zal zometeen een kijken. Laat het wel weten of het gelukt is. Bedankt.
 
Daar is helaas geen optie voor om het uit te zetten. Dit zit standaard in de software in gebakken en dat komt omdat het via een draadje kan merken dat geschakelt word via het deurcontact en dan spanning zet op de tellerklok om het geluid te laten afgaan. Geen software matige oplossing
 
dat gaat vrees ik niet lukken. Hij ziet namelijk dat je stadslichten worden aangestuurd doordat er spanning op staat door de module die je geplaatst hebt en als je die draad onderbreekt dan werkt het niet meer maar ook je stadslichten niet meer

Althans dat is mij theorie. Schema's noemen niks van een lichtzoemer volgens mij word dit via canbus via de tellerklok geregeld
 
Ok, dan zal ik het er mee moeten doen. Jammer, maar een luxe probleem. Schakelaar heb ik nu, misschien met de tijd toch maar weer aanpassen. Zo blijven we lekker bezig. Ook leuk!☺

In ieder geval bedankt voor het meedenken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een relais tussen de lichtschakelaar geplaatst. Die piept nu niet meer. Dit is om het licht altijd aan te laten staan. Dit gaat nu ook meteen uit als ik de auto van contact haal. Ik heb wel een schakelaar in mijn zekeringen kastje gemaakt zodat ik hem nog als voorheen kan schakelen. Hierdoor doet mijn stadslicht het nog steeds als ik hem van contact heb. Zet de schakelaar wel om als hij gekeurd moet worden want weet niet of dit een keurings vereiste is. Weet iemand dit toevallig ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!