Aftertalk mypolo meet 28 april

Had wel iemand verwacht....@dov ... sjongejonge waar was je nou chef

nou nou chef waar was jij op de vorige meet

ik snap dat een polo meet geen meet is zonder de Dov, en dat jullie me gemist hebben is uiteraard iets waar op geanticipeerd kon worden echter was ik niet van plan om de meeting te attenderen door een combinatie van verschillende factoren zoals het weer en afzegging van anderen uit niska. maar goed blijkt dus dat ik niet al te veel heb gemist dus?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
nou nou chef waar was jij op de vorige meet

ik snap dat een polo meet geen meet is zonder de Dov, en dat jullie me gemist hebben is uiteraard iets waar op geanticipeerd kon worden echter was ik niet van plan om de meeting te attenderen door een combinatie van verschillende factoren zoals het weer en afzegging van anderen uit niska. maar goed blijkt dus dat ik niet al te veel heb gemist dus?
Je hebt Veelste veel gemist, hahaha ;) volgende ben je er maar gewoon bij jij met je factoren zoals het weer enzo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Niks gemist? Mooi weer, mooie auto's, gratis rs3 proefritjes en de gezelligste leden van het Polo forum. Enige wat er niet was, was een BBQ.

Een evenement als dit komt maar 1 keer voorbij, zelfs foto's zullen niet kunnen weergeven hoe geweldig dit was.

Echte leden laten zich niet door het weer tegenhouden en ook niet als ze alleen moeten komen, zelfs uit Duitsland en België!
 
Was leuk clubje zo ;) volgende keer probeer ik er zeker weer bij te zijn. @NickD nog bedankt voor de proefrit! Wanneer kan ik hem komen ophalen? Ik wil m wel! ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!