Aftertalk mypolo meet 28 april

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
hierbij het aftertalk topic ,bij fotos graag het kenteken weghalen :)

Hoop dat iedereen zich vermaakt heeft ! Volgende keer ben ik er weer met de gti ipv de amg.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Was erg leuk om eindelijk eens gezichten achter de namen te hebben. Maarre, ben ik nu de kluts kwijt of was jij die man van de gele amg @capszz ? Huhhhh
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Was zeker leuk om iedereen eens te zien, al heb ik niet iedereen leren kennen.

Ik voelde mijzelf wel even eenzaam als enige 9n3 tot Daan kwam :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Was een geslaagde meet&greet! Leuk om sommige van jullie te ontmoeten. Snel een keer weer wat organiseren!

@NickD nog bedankt dat ik nog een rondje mee mocht rijden!!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
Was erg leuk om eindelijk eens gezichten achter de namen te hebben. Maarre, ben ik nu de kluts kwijt of was jij die man van de gele amg @capszz ? Huhhhh

Haha, ik was de bijrijder van de amg.
Redelijk anoniem zonder de gti haha!


Nou er mogen de volgende keer wel meer leden komen vind ik.
Was erg karig al zeg ik het zelf

Hele simpele reden... Het slechte voorspelde weer! Dan zeggen er extreem hoop af.

Lijkt me zeker leuk om het weer eens over te doen, wellicht een keer met wat eten achteraf?

Van wie was trouwens de Cup Edition? Heb wel met je/hem staan praten maar weet eigenlijk de forum naam niet :)
Strak plan :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!