Aftertalk M&G Eindhoven 8 feb 2015

Was n leuke middag idd. Nog bedankt aan de eigenaar van de Team polo(ben ff je naam kwijt, sorry haha) voor het coderen van mijn polo. Super bedankt voor dat en je input. Ik ga zeker die sunniboys bestellen snel haha.

En Eddy, je hebt de mooie woorden waar gemaakt. Wat een monster en wat een geluid dat eruit komt. Bloed stroomde naar plekken waar het even niet hoorde Stick Out Tongue

Tot de volgende keer allemaal Big Grin
 
Nog bedank via deze site voor de instellingen en verder onderzoek aan mijn Polo voor polo_6r_team Top ...........
Was inderdaad een leuke middag en ook super dat ik mensen heb kunnen helpen.
En dat ritje in de WRC was awsome [emoji33] [emoji12] [emoji12] [emoji106] [emoji106]

En @heugt ik heb al weer contact gehad met spanje en hij gaat kijken of er een oplossing is voor je.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid en heugt
Was n leuke middag idd. Nog bedankt aan de eigenaar van de Team polo(ben ff je naam kwijt, sorry haha) voor het coderen van mijn polo. Super bedankt voor dat en je input. Ik ga zeker die sunniboys bestellen snel haha.

En Eddy, je hebt de mooie woorden waar gemaakt. Wat een monster en wat een geluid dat eruit komt. Bloed stroomde naar plekken waar het even niet hoorde [emoji14]

Tot de volgende keer allemaal Big Grin
Geen dank [emoji106]
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Was inderdaad een leuke middag en ook super dat ik mensen heb kunnen helpen.
En dat ritje in de WRC was awsome [emoji33] [emoji12] [emoji12] [emoji106] [emoji106]

En @heugt ik heb al weer contact gehad met spanje en hij gaat kijken of er een oplossing is voor je.
Bedankt.......................Ik hoor wel..........
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Bedankt.......................Ik hoor wel..........
@heugt ik heb via Ciclo in spanje een nieuwe goed werkende codering gekregen.
Hij zag dat het een set uit Duitsland was en dat hij vaak problemen op moet lossen van hun omdat ze niet of veel te weinig verstand van hebben om een goede codering te maken van de auto licht set.

Stuur maar pb om verder te kijken hoe we het aanpassen[emoji106]
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Was hele erg leuk! Nog bedankt voor de codering, ben er super blij mee!
Toch veel leuke & mooie dingen gezien. Van de week een GTI grill bestellen en ontbadgen. En is even informeren naar een spoiler op de achterkant, zag er ook rete gaaf uit. Iemand leuk adresje hier voor..? :)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
@eddyfr Ik heb het 'tellerfilmpje' op YouTube staan als 'Private' zodat alleen met specifieke uitnodiging men die kan zien. Mag ik hem op 'Unlisted' zetten zodat alleen mensen met een link (die hier komt te staan) hem kunnen openen, of heb je dat liever niet. Vanwege sound kan ik stemmen niet weg filteren Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ja die zijn er ook maar moet ik nog even op YouTube zetten. Eerste filmpje vanuit de auto is 20min dus duurt nogal even. Zal ze er deze week op zetten.
Edit: Ok vanaf telefoon uploaden ging best snel, zijn wel filmpjes die ik via WhatsApp heb gekregen dus kwaliteit van de flyby's is beperkt, geluid is aanwezig Big Grin
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Even Ruud opt laatste op weg geholpen met een niet startende polo, en duwen maar Stick Out Tongue
Nogmaals bedankt, was echt fijn dat jullie er nog waren. Ben daarna maar gelijk gaan tanken in Lommel. (moest toch rijden om de accu weer op te laden)
Eddy bedankt voor het ritje, is altijd weer een genot.
Dank aan de persoon (waarom ben ik toch zo verrekte slecht in namen en gezichten. :() die mijn carkit geupdate heeft. :)
En dank aan iedereen voor de gezellige (maar koude) meeting.

Wanneer is de volgende?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: eddyfr
Nogmaals bedankt, was echt fijn dat jullie er nog waren. Ben daarna maar gelijk gaan tanken in Lommel. (moest toch rijden om de accu weer op te laden)
Eddy bedankt voor het ritje, is altijd weer een genot.
Dank aan de persoon (waarom ben ik toch zo verrekte slecht in namen en gezichten. :() die mijn carkit geupdate heeft. :)
En dank aan iedereen voor de gezellige (maar koude) meeting.

Wanneer is de volgende?
Geen dank, ik zal een makkelijkere naam moeten verzinnen[emoji12]

Als ik iemand kan helpen dan doe ik dat graag.

Tot de volgende meeting allen
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!