Aftertalk M&G Eindhoven 7 sept.

Was een zeer geslaagde meeting, leuke mensen, mooie locatie en de WRC en GTI's vlogen je om de oren! Ik zal binnekort even de filmpjes uploaden van de WRC van Eddy. Niet echt veel foto's van individuele auto's kunnen maken maar dit zijn er een paar (de meeste dankzij mijn broertje):









Taxi Eddy voordat zijn remmen in de fik vlogen Big Grin


Baasje & beestje



Heb nog meer foto's maar dit zijn dezelfde auto's, deze kan ik nog opsturen evt. [MENTION=2895]WobbleKid[/MENTION] [MENTION=5070]eddyfr[/MENTION] [MENTION=4809]Robbie - Robbie[/MENTION] [MENTION=4009]Chrs[/MENTION]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad een geslaagde middag alleen jammer dat er geen versnaperingen in de buurt waren. Volgende keer beter of ik regel zelf wat. (als het weer in Eindhoven is)
Leuk om forumleden in het echt te ontmoeten al zal ik de volgende keer echt weer om jullie namen moeten vragen. :(

EddyFR, dank voor de sensatie, had echt een achtbaangevoel. :)
Vincent, dank voor het uitlezen van mijn wagen. Blij dat er geen enkele foutmelding instond.

Wat kost een MyPolo sticker? Heb er maar eentje gezien.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Naar de foto's te zien zag het er inderdaad heel leuk uit.
Ik was er helaas niet bij zal voor de volgende keer zijn. Als er terug eens een meeting dichter bij mij is;)
Grts
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
credits voor de rolling shots van je wagen mogen naar [MENTION=4222]Roggel[/MENTION] Big Grin
[MENTION=4809]Robbie - Robbie[/MENTION] Heb je nou een seats & sofas logo op man dak gephotoshopped?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!