Aftertalk M&G Eindhoven 7 sept.

Nou....ik maak ff snel deze topic aan, zodat deze gevuld mag gaan worden met de prachtige foto's die jullie gemaakt hebben van deze dag! Het weer werkt iig mee, dus laat maar zien!! :cool: Ben niet nieuwsgierig hoor...:lol:
 
M&g was geslaagd !!!! Super namiddag gad echt waar. En vooral zou maar zeggen de toerrit haha was dik eindelijk is in ne echte gti moogen meerijden en wrc was zalug !!! Leuke mense leeren kennen ook. En eddy merci voor vandaag en bedant en zeker op de terugweg of was mss nog onder de baan nu Stick Out Tongue alemaal bedankt voor de super namiddag !!!!!
 
.  .  . 
Was leuk om even wat gezichten te zien bij diverse polo's.
Ben helaas niet erg lang geweest aangezien ik ook nog wat afspraken in de middag had staan.
Hartelijk dank voor degene (ben ff kwijt wie het nou was) die mijn gordelwaarschuwing uit heeft gezet...!!
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Zo te horen was het wederom een geslaagde middag! Ik kon er helaas niet bij zijn. :( Had graag eens mee willen rijden in de polo WRC! ;) Snel een volgende meeting plannen dan maar! Ben benieuwd naar alle foto's en filmpjes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!