Aftertalk M&G Eindhoven 7 sept.

Probeer het met xtc? Heb zelf how to's zitten zoeken op youtube maar idd erg omslachtig allemaal. Imovie en adobe movie iets hadden wel manieren om te blurren maar geen presets daarvoor zag ik.
Jij hebt ook nog filmpjes dus? Ben wel echt benieuwd, maar met AE was ik al een uur bezig om 1 kenteken van 1 filmpje te tracken. En dan moet je daar nog blur overheen gooien en dat herhalen voor de auto in elk filmpje... Is in PS toch wel wat sneller Stick Out Tongue
 
Hey mensen, dat zag er heel erg leuk en geslaagd uit. Ben een tijdje niet op het forum geweest (enorm druk) en heb deze meeting totaal gemist en ik was het compleet vergeten. Ik vind het spijtig dat ik er niet bij was.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!