Aftertalk / foto topic 3th Meet&Greet MyPolo.nl

Hoewel ik de meeste gemist heb (door Formule1), en er pas om 16:00 uur was, heb ik me toch prima vermaakt.
Al was ik 'nieuw', maar heb toch een positief en goed beeld gekregen van MyPolo.nl
Leuke sfeer en genoeg mooie dingen om te kwijlen ;)
Ik heb in ieder geval leuke ideeen opgedaan, en mijn standaard Polo'tje zal niet zo blijven.
 
citroene zei:
het was zeker geslaagd, alleen hebben wij(de belgen) een verkeerd moment uitgekozen om iets te gaan eten, we waren dan nog eens verloren gereden met al die werken :lol: , tegen dat we terug waren was de helft al vertrokken. en heb nu de kans niet gehad om mee te rijden met Snowdude en zijn gti :cry: ohja, volgende keer dan he :), maar heb me toch geamuseerd !

Hahaha....volgende keer beter!!....misschien een meeting in Belgie?? :mrgreen:
 
Ik vond het echt super om mensen achter de tekst te ontmoeten. In het begin een beetje onwennig maar uiteindelijk heb ik het errug naar mijn zin gehad!
Ook nog wat tips opgedaan om de volgende meeting te laten controleren!!!

En........ Ik heb een advies om door te geven: Neem Meguiars poetsmiddelen schijnt een goed spulletje te zijn hoorde ik ;) ;) ;)

Bedankt voor het wegpoetsen van de vogelpoep Mauri, tof je te leren kennen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!