Aftertalk / foto topic 3th Meet&Greet MyPolo.nl

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Heren / dames,

Posten maar!! Ondanks de weersvoorspellingen toch een geweldige dag gehad. Een kleine regenbui mocht dan ook de pret niet drukken.

Voor de gene die het gemist hebben; Een opkomst van +- 50 wagens waaronder wat meer variatie in Polo modellen dan vorige keer, een dikke Golf V GTI, een Golf MK1 en Fabiatsi met zijn Fabia uit België.
 
Ondanks de voorspellingen en idd een enkele bui, vond ik de meeting meer dan geslaagd!! Dit was mijn 3e M&G en ik vond het echt heel erg gezellig! Op naar de volgende M&G... ;)

Enne...kom maar op met de foto's! Can't wait...:oops:
 
Ik vond het erg geslaagd vandaag Stick Out Tongue Ons mam is een beetje boos om de vieze broek maar ja. Enne Polo1fBodegraven de volgende keer toch wat harder door die plas op als je enzo gaat douchen :)

omulder zei:
Was erg leuk, kon alleen niet te lang blijven.
Dat was idd jammer, Jij bedankt. we houden contact. Ik steek van de week om naar de winterset.
 
Nou voor mij was t even goed verpest ik was sochtends al wat werk wezen doen en stond standby en alles leek erop datk rustig naar de meeting kon maar toen.. Ik rij aan richting AC restaurant gaat de telefoon 1 van de storingsservers was uitgevallen of ik met spoed naar Aalsmeer kon.. Dus wellicht hebben sommige van jullie mij zien aankomen rijden en vervolgens direct weer weg ben gegaan helaas, ik had een witte Polo 6R GTI achter me toen ik de parkeerplaats op ree zag er goed uit! Heel lullig maar hoop volgende x beter!

Even gekopieerd vanuit het slotje :) vond het jammer.. :cry:
 
Hierbij een paar foto's voordat de camera leeg was :(

meetandgreet009-1.jpg

meetandgreet008-1.jpg

meetandgreet007-1.jpg

meetandgreet005-1.jpg

meetandgreet004-1.jpg

meetandgreet003-1.jpg

meetandgreet002-1.jpg

meetandgreet001-1.jpg
 
op een ander forum te hebben gelezen dat er vandaag een polo meeting was van my polo ben ik (groene 9n) en een maatje van me (golf v gti) ook even weze kijken, leuk om zoveel polo's bij elkaar te zien Big Grin we konden helaas niet zolang blijven.
ik heb me hier ook gelijk maar even aangemeld Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!