Aftertalk (en foto's!) M&G De Meern 28 april

Zo kan hier eindelijk weer inloggen pfffff :) moet zeggen dat de Meet een Greet zeer geslaagd was ik vond het heel gezellig:mrgreen:.Aan het einde van de meet nog met de laatste leden mooi op de foto gegaan met ze alle.Enzo bedankt voor de mooie foto.Nu hadden we het er over om eind mei weer bij elkaar te komen en te gaan BBQ,en.Nu heb ik dus een evenement aangemaakt om dit te gaan doen.VW Power Noord-Holland en MY Polo.nl Presenteren Meet & Greet.Hieronder een link van het evenement zal straks hier op MY Polo ook een evenement aanmaken.https://www.facebook.com/events/182108075277471/
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Raoul, thanks voor de foto's van mijn waggie :) heb ze meteen gebruikt in mijn garage!


Raoul, ik heb jou foto van de mooiste Polo:cool: die er was in mijn garage gezet.

En wat de smaak van een persoon ook is betreffende de foto's, ik heb hier nog geen lelijke foto's gezien.


Graag gedaan jongens, Jullie mogen de foto's vrij gebruiken voor alle doeleinden. Als jullie ze origineel willen hebben stuur me even jullie mail adres en krijgen jullie de originele foto's toegezonden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!