Aftertalk (en foto's!) M&G De Meern 28 april

Haha, relaxt Enzolino. Ieder zijn smaak en manier van fotograferen. Daarom is het ook een geweldige hobby. Als je 20 mensen 1 object laten fotograferen dan krijg je ook 20 verschillende foto's met verschillende effecten. Zo hoort het ook. Iedereen vindt wat anders mooi. Ik vind HDR op auto's heel mooi maar op andere dingen spuuglelijk Stick Out Tongue.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Haha, relaxt Enzolino. Ieder zijn smaak en manier van fotograferen. Daarom is het ook een geweldige hobby. Als je 20 mensen 1 object laten fotograferen dan krijg je ook 20 verschillende foto's met verschillende effecten. Zo hoort het ook. Iedereen vindt wat anders mooi. Ik vind HDR op auto's heel mooi maar op andere dingen spuuglelijk Stick Out Tongue.

Daar krijg ik nou zo een slappe van (relax), nu doe je btw hetzelfde (oordelen/ mening uiten over andermans werk) het gaat er niet om wat men van de foto's vindt en of ze hdr zijn of niet. Et gaat erom anderen een visie te geven van de meet and greet, dat er special effects toegevoegd zijn aan foto's is alleen omdat het kan!

Raoul ook jou fotos zijn mooi man het was een gezellige dag!
 
Ziet er na uit dat het een geslaagde meeting was jongens :). Volgende keer ben ik er ook bij. Mijn Polo is er helaas op 't moment nog niet klaar voor :(. Erg mooie foto's Enzo en Xander, moet toch echt een keer een photoshop cursus bij jullie gaan volgen! Stick Out Tongue
 
@Enzo....nix van aantrekken joh! Ik vind alle foto's die gemaakt zijn op de meeting prachtig! Of het nu met photoshop, HDR bewerkt of weetikveelwat gemaakt zijn, lekker boeien! Zolang het maar gezellig is geweest die dag, dáár gaat het om! En nu weer graag ontopic ;)
 
Zijn mooie foto's!
Enzo, Xander en Raoul ga vooral zo door ik geniet echt van jullie foto's als ik dat weer zo zie heb ik alweer zin in de volgende meet&greet

Voor mensen die nieuw zijn en voor het eerst komen spreek ons gerust aan (we bijten niet alleen Jordi polobm6r) om zo ervaringen updates etc. met elkaar te delen.
 
Ik denk dat je je zelf nu zelf omschrijft als een mede pro amateur fotograaf... Er staan wel degelijk natuurlijke foto's, maar et verschil zie je blijkbaar niet! "komt door je beeldbuis uit het jaar 0". :\ maar gelukkig dat Xander de woorden uit m'n mond haalde.

Volgende x zie ik graag jou foto's verschijnen, misschien kan je nog een cursus fotografie krijgen die ik nog heb liggen onder het stof en waar ik never nooit gebruik van zal maken... Zelfstudie maakt het mooiste...

Xander ik vind je fotos prachtig!

Enne bedankt dat je je mening wilt uiten, volgende keer mag je die in je broekzak steken! Jammer dat er altijd iemand moet bitchen op het Forum..

Niet te veel van aantrekken Enzo ;) Foto's maken doe ikzelf in ieder geval omdat ik het leuk vind en niet voor mijn werk. Als iemand ze niet leuk/mooi vind heb ik daar 1 antwoord op zoals ze dat in New Kids zo mooi verwoorden: Dan hedde gij mooi pecht kut! LOL

Ziet er na uit dat het een geslaagde meeting was jongens :). Volgende keer ben ik er ook bij. Mijn Polo is er helaas op 't moment nog niet klaar voor :(. Erg mooie foto's Enzo en Xander, moet toch echt een keer een photoshop cursus bij jullie gaan volgen! Stick Out Tongue

Haha ik heb alles eigenhanidg geleerd, gewoon beetje proberen, paar tips oppakken en veel foto's schieten :)! Maar wil altijd helpen hoor Big Grin!
 
Ik denk dat je je zelf nu zelf omschrijft als een mede pro amateur fotograaf... Er staan wel degelijk natuurlijke foto's, maar et verschil zie je blijkbaar niet! "komt door je beeldbuis uit het jaar 0". :\ maar gelukkig dat Xander de woorden uit m'n mond haalde.

Volgende x zie ik graag jou foto's verschijnen, misschien kan je nog een cursus fotografie krijgen die ik nog heb liggen onder het stof en waar ik never nooit gebruik van zal maken... Zelfstudie maakt het mooiste...

Xander ik vind je fotos prachtig!

Enne bedankt dat je je mening wilt uiten, volgende keer mag je die in je broekzak steken! Jammer dat er altijd iemand moet bitchen op het Forum..
Wat een trieste reactie... En sorry hoor, maar iemand mag niet eens een mening geven? Lekker kort lontje heb je dan. Ik zeg toch gewoon dat ik het niks vind, maar dat dat ieders eigen smaak is?

Ik zal maar niet ingaan op je zielige opmerking over een foto-cursus...

Raoul: Zitten mooie foto's tussen!
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Mensen hou het rustig het is nergens voor nodig!

Iedereen heeft zo zijn smaak en al is het niet altijd fijn om te horen! Ik begrijp het wel waarom enzo boos word waarschijnlijk om de manier waarop het gezegd word al zeg je gewoon dat je er nirt van hou is het genoeg maar let gewoon op hoe je het zegt!

Smaken verschillen mensen gelukkig!
Maar let op hoe je het brengt meer zeg ik er niet over!

Ik vind het super fotos ga zo door dan kunnen wij er meer van genieten!
 
Wederom een discussie over smaak, daar raken we nooit over uitgepraat! Ik vind zelf bewerkte foto's altijd mooi, maar bepaalde HDR foto's zijn ook niet mijn smaak, neemt niet weg dat andere dit wel mooi kunnen vinden en ben dus blij dat deze foto's ook worden geupload voor de gene die ze wel mooi vinden!

Maar als mensen "betere" foto's kunnen maken, kom dan ook langs op de M&G en verras ons!
 
Mensen helaas kon ik er deze keer niet bij zijn, had de verjaardag van moeders... was ik gewoon bijna vergeten ook nog.. maar goed volgende keer ben k erbij!
Mooie foto's zijn er gemaakt en een mooie opkomt!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!