Aftertalk en foto's M&G 4th Edition 22 april

Bas, wellicht is het handig om de foto's te verplaatsen? Hij laad namelijk het topic langzamer door de foto's heb ik het idee?? of ligt het aan mijn crappy internet verbinding? ;) 50mb down UPC Stick Out Tongue
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Leuke meeting!
Leuke foto`s ook, ik woon in de Leidsche Rijn dus bij mij om de hoek!! Wilde langs komen helaas zat ik met me werk een weekendje in Zeeland.
Maar bij een volgende meeting zal ik er wel bij zijn.

(Mijn polo komt pas eind juni, maar leuk om alvast wat handjes te kunnen geven)
 
Ik was zondag ook op de meeting en heb me maar even aangemeld. Erg vet om te zien dat mensen dezelfde passie delen! Op de terugweg bij Nijmegen nog twee polo's tegen gekomen van de meeting. Witte 6r highline met zwarte velgen en een zwarte 9n. Erg geslaagd ondanks de paar druppels!


Dan was jij de persoon in de zwarte GTI die zijn duimpje nog opstak naar Kevin in de witte 6R !!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!