Aftertalk en foto's M&G 4th Edition 22 april

Polootje

Actief lid
1,220
14
43
Nou, ben reuze benieuwd hoe het is geweest en wie er ook foto's gemaakt heeft. Hopelijk hebben jullie nog redelijk weer gehad?
Ik zou zeggen: kom maar op met de mooie plaatjes!;)
 
Ik heb vanmiddag ook even een bliksem bezoekje gebracht.. Zag er allemaal gezellig uit! Na wat handjes geschud te hebben en wat praatjes gemaakt ben ik weer vertrokken.. Volgende keer dan maar met een zonnetje en 20+ graden.
 
Ben ff geweest met m'n dochter en m'n neefje die was voor t eerst met z'n r-line op de meet.

Enzo steelde de show met lage r-line dikke rims en psssssssst erop

Ben benieuwd naar de fotos k had zelf geen tijd met die kleine erbij

Ik wacht af voor de pica's
 
Ik vond het een geslaagd dagje. Ondanks de paar spetters die vielen heb ik niks te klagen. Veel ideeen opgedaan en ook een aantal oeeeehhhh en aaaaahhh momentjes gehad :)
 
Net thuis van zeer geslaagde dag!! Met uitzondering van wat buitjes viel het weer echt goed mee, niet om voor thuis te blijve!! Stick Out TongueVolgende keer opnieuw op post om wat uitgebreider kennis te maken :wink: Toffe mensen, blitse wagens en vooral de rit van team Zuid-Holland en Team België naar de meet was epic!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Grtz
 
Net thuis van zeer geslaagde dag!! Met uitzondering van wat buitjes viel het weer echt goed mee, niet om voor thuis te blijve!! Stick Out TongueVolgende keer opnieuw op post om wat uitgebreider kennis te maken :wink: Toffe mensen, blitse wagens en vooral de rit van team Zuid-Holland en Team België naar de meet was epic!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Grtz

De rit was MEGA vet!!!! Heel gaaf om al die polo's achter je te zien in een grote slinger!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik heb me super vermaakt, voor de mensen die thuis bleven vanwege het weer: shame on you! het was een prima dag, toen de regenbui kwam de gelegenheid genomen om even wat te eten bij de mac, daarna was het weer droog en zelfs momenten lekker zonnig!

Leuke mensen gesproken weer, mooie polo's gezien dus wat mij betreft weer tot de volgende meet mensen!

hierbij wat foto's van mij:

MyPolo.nl - Meeting 2012
 
Idd een hele leuke opkomst en zoals gezegd: de MyPolo meetings zijn altijd gezellig. Helaas kon ik vanwege mijn paps er niet bij zijn, maar ik probeer er zeker de volgende keer te zijn!
 
Was ondankts de regen toch gezellig :) Enzo zn auto was volgens mn vriendin verkouden haha! :lol:
En wat ben ik blij dat mijn uitlaat morgen weer recht gezet wordt, ziet er niet uit op de foto zo omlaag..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!