Aftertalk Amersfoort 17/12/17

Was lang gezellig!!!
33 foto's geselecteerd van de 100.
full

full

full

Allemaal in de gallery op het forum:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Helaas wel. Was mij belooft dat er zwarte balkjes zouden worden gebruikt. Stick Out Tongue
Heb liever dat ze mijn wagen er op zetten i.p.v. mijzelf. Hou niet van foto's.

Was een gezellige dag met een mooie opkomst maar aan het einde wel kkkoud.

Iichel reed weg en ik dacht nog, daar gaat het sponsje. :( (wilde niet te brutaal zijn en hem zelf pakken)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Was inderdaad gezellig. Leuk om weer wat mensen te spreken die ik een tijdje niet gesproken heb, maar ook weer wat nieuwe gezichten.
Ik ben alleen zo slecht in het onthouden wie wie nou was en welke auto daarbij hoort.:(

Nog even genoten van dat geluid uit die dieseltrekker, de looks van de WRC en het rondje met de hybride Jetta.

Verder was ik blij dat ik op een gegeven moment weer in de Polo zat want echt warm was het niet.;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!