Afstandsbediening polo 6R inleren

Goedemiddag,

Ik zit met een probleem. de afstandsbediening van de polo werkt niet meer. ik wilde een 2e afstandsbediening erbij aanmelden dus heb eerst alle bekende afstandsbedieningen gewist via 09- boordnet kanaal 00.
Wil ik bij kandaal 01 2 nieuwe afstandsbedieningen aanmelden, alleen dit gaat niet.. vcds geeft boven in de 4 vakjes N/A.

Dat is het ergste niet, de auto wil wel opslot met de sleutel, alleen niet open... gelukkig was het raam los toen ik dit probeerde. Kan iemand mij helpen? op de vcds site staat de oude procedure via kanaal 46 nog.

Ik hoop dat het iets simpels is dat ik over het hoofd zie..

Bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
Het is al gelukt,

Mocht iemand ooit hetzelfde probleem krijgen:

Volgens de meeste info online moet je bij de nieuwe test value het aantal sleutels invoeren dat je wilt aanmelden. in mijn geval waren dit er 2, maar dat kan dus ook 1,3 of 4 zijn.
Via een engels forum kwam ik er achter dat je bij sommige auto's hier 0 in moet vullen, en dan op de sleutels die je wilt aanmelden een aantal keren op unlock moet drukken. Dit is dus gelukt :mrgreen:

Kan een slotje op
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!