Afscheid nemen van de Polo

Hi allemaal!

Zoals de titel al aangeeft ga ik mijn Polo weg doen.

Ik ben sinds 1 december van werkgever veranderd, waar ik wat minder ben gaan werken en daarom ook wat minder ben gaan verdienen. Aangezien de Polo een private lease auto is betaal ik hier best veel voor. Om deze reden heb ik besloten het lease contract vervroegd te beëindigen. Op 14 februari lever ik de auto in. Dit zal mij nu wat geld kosten (2300 euro), maar op de lange termijn een hoop geld besparen. Daarnaast werkt het flink tegen om een degelijke hypotheek te krijgen. Wij kunnen door de lease auto 100K minder hypotheek krijgen. o_O

Ik heb al iets nieuws terug gekocht en deze mag ik aankomende woensdag ophalen. Namelijk een Up TSI in de kleur Honey Yellow. De auto is bomvol opties zoals : panoramadak, cruise control, airconditioning, parkeersensoren, achteruitrijcamera, lichtsensor, automatisch verstelbare spiegels en verwarmbare spiegels. En dan zal ik vast nog iets vergeten zijn. Zie de foto hieronder!

Wellicht zal ik nog weleens op het forum kijken en sommige van jullie spreken of zien.

Voor nu : bedankt allemaal voor alles!
 

Bijlagen

  • UP!.jpg
    UP!.jpg
    2.4 MB · Weergaven: 81
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Hele mooie complete vervanger zeg, gefeliciteerd natuurlijk (soms lopen dingen anders dan gepland).
Maar deze UP is een goede keuze hij rijdt lekker en ziet er lekker sportief uit, en niet onbelangrijk minder kosten.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan en je 'nieuwe' Up!

Zonde van je oude Polo maar soms is het niet anders.
Jammer dat de Polo weggaat. Daar heb je echt een
heel bijzonder exemplaar van gemaakt maar:
ten eerste: proficiat met je nieuwe baan en ten tweede:
gefeliciteerd met de enorm knappe Up! Steve !
Bedankt! Big Grin
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
100k op je hypotheek voor een auto van 40-50k? Das wel heel raar! mn zus had een Aygo in Private lease en kon enkel de waarde van de auto minder lenen in de hypotheek!

Overigens is mij gebleken dat een zakelijke leaseauto niet afdoet van de hypotheek. Zelf heb ik via mn werkgever op dit moment een Aygo. Deze deed niks af aan mn hypotheek die ik vorig jaar heb genomen ivm aankoop woning.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
100k op je hypotheek voor een auto van 40-50k? Das wel heel raar! mn zus had een Aygo in Private lease en kon enkel de waarde van de auto minder lenen in de hypotheek!

Overigens is mij gebleken dat een zakelijke leaseauto niet afdoet van de hypotheek. Zelf heb ik via mn werkgever op dit moment een Aygo. Deze deed niks af aan mn hypotheek die ik vorig jaar heb genomen ivm aankoop woning.
Scheelt erg veel, heb zelf lease verkocht en daar ging je vaak al 70-100k omlaag als het ging om een auto van 20-30k.. Heel raar maar zo zit het wel, blijft een lening.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Leasecontracten en overige leningen hebben altijd een negatief effect als je een hypotheekberekening laat maken. Lijkt mij dat je een weloverwogen besluit hebt genomen je kunt immers niet in je auto wonen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI 180 PK GTI DSG7 Carbon edition 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Steve leuk je gesproken te hebben hier op het forum en bij de meeting in de Meern
Soms moet je keuzes maken
En ik vind de up ook een hele leuke auto om te zien
Maar ik wens je in ieder geval veel succes met je nieuwe baan en auto
En heel veel geluk in de toekomst

Groet peter
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Jammer was echt een mooie polo. Maar fijn dat je een nwe baan hebt en ook een VW met alles er op en er aan.
Wat ik mij afvroeg jouw polo was private lease mag je dan wel e.e.a veranderen aan de auto?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!