Afneembare trekhaak VW polo R-line

Dag heren en wellicht dames:)

Ik ben sinds 2019 februari ook in het bezit van een polo gti, maar nu zou ik graag een waterscooter kopen.
Dus.... ik heb een trekhaak nodig.
Nu schrok ik nogal van een aantal foto's, hopelijk zijn jullie tot een goede oplossing gekomen.
Daarentegen wel heel fijn dat jullie dit willen delen.

Ik heb eigenlijk een kort vraagje aan Wbpologti:
De trekhaak ziet er zeer goed bevestigd uit, wat is je ervaring?
Tevens bij welk bedrijf heb je dit laten doen, wat kostte het ongeveer en wat zat er een lange levertijd op de trekhaak?

Alvast bedankt!

Sebas
 
Volkswagen  POLO GTI  2.0 tsi 200pk 
de meeste hebben tot nu toe en trekhaak onder de Rline bumper op de gti heb ik hem nog niet gezien dus ik heb geen idee hoe dat er uit komt te zien
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Dag heren en wellicht dames:)

Ik ben sinds 2019 februari ook in het bezit van een polo gti, maar nu zou ik graag een waterscooter kopen.
Dus.... ik heb een trekhaak nodig.
Nu schrok ik nogal van een aantal foto's, hopelijk zijn jullie tot een goede oplossing gekomen.
Daarentegen wel heel fijn dat jullie dit willen delen.

Ik heb eigenlijk een kort vraagje aan Wbpologti:
De trekhaak ziet er zeer goed bevestigd uit, wat is je ervaring?
Tevens bij welk bedrijf heb je dit laten doen, wat kostte het ongeveer en wat zat er een lange levertijd op de trekhaak?

Alvast bedankt!

Sebas

Geplaatst door de dealer.
Ik heb enkelt de stekkerdoos dichter naar de bumper verplaatst, een boutje naar voren.
Prijs geen idee, zat bij de koop in.
Maar op de vw website staat een vaste prijs.
Zat er binnen een week onder. (Aflevertijd)
IMG_6280web.jpg
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Geplaatst door de dealer.
Ik heb enkelt de stekkerdoos dichter naar de bumper verplaatst, een boutje naar voren.
Prijs geen idee, zat bij de koop in.
Maar op de vw website staat een vaste prijs.
Zat er binnen een week onder. (Aflevertijd)
IMG_6280web.jpg
Hebben ze keurig gedaan, je ziet er niets van.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Dag heren en wellicht dames:)

Ik ben sinds 2019 februari ook in het bezit van een polo gti, maar nu zou ik graag een waterscooter kopen.
Dus.... ik heb een trekhaak nodig.
Nu schrok ik nogal van een aantal foto's, hopelijk zijn jullie tot een goede oplossing gekomen.
Daarentegen wel heel fijn dat jullie dit willen delen.

Ik heb eigenlijk een kort vraagje aan Wbpologti:
De trekhaak ziet er zeer goed bevestigd uit, wat is je ervaring?
Tevens bij welk bedrijf heb je dit laten doen, wat kostte het ongeveer en wat zat er een lange levertijd op de trekhaak?

Alvast bedankt!

Sebas


Zie nogmaals de foto's zoals ook in eerdere berichten. Heb daarbij zelf e.e.a. later nog aangepast door standaard onderdeel van afneembare trekhaak ''te verzagen/aan te passen'' die vervolgens in de uitsparing past als je de trekhaak verwijderd. Deze vastgezet met bout en onderin de bumper grotere uitsparing laten maken waar ik vervolgens de stekkerdoos kan vastzetten waardoor je deze ook niet meer ziet als de trekhaak eraf is.
Kost even tijd voor het opzetten en afhalen maar vind het mooier als je de trekhaak toch niet gebruikt om hem eraf te halen.
Is bij dealer gedaan bij aanschaf (nieuwe) auto, prijs was dus voor standaard optie. Weet niet wat er normaal ''los'' voor gerekend wordt wat betreft trekhaak en arbeidsloon.
Trekhaak is normaal gesproken volgens mij wel voorraad artikel dus levertijd zal niet al te lang zijn.
 

Bijlagen

  • trekhaak zonder kenteken.jpg
    trekhaak zonder kenteken.jpg
    415 KB · Weergaven: 134
  • IMG_8551.jpg
    IMG_8551.jpg
    143.5 KB · Weergaven: 134
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Yes, het is gelukt! Het kost je een tweede diffuser maar dan heb je ook wat! Bij interesse hoe ik het gedaan heb kan je altijd contact met me opnemen!
 

Bijlagen

  • 94C615F4-E482-4E4E-A321-056D6D6A39EF.jpeg
    94C615F4-E482-4E4E-A321-056D6D6A39EF.jpeg
    128.8 KB · Weergaven: 126
  • 06512BBF-1340-401C-9CEF-6A5E7BE0E674.jpeg
    06512BBF-1340-401C-9CEF-6A5E7BE0E674.jpeg
    207 KB · Weergaven: 118
Volkswagen  Polo  Tsi 
  • Leuk
Waarderingen: iichel, Antera en HoMi
Ik wilde op mijn r-line ook een afneembare, maar dat werd tijdens bestelling veranderd voor een vaste.
Bij aflevering zat er helemaal geen op. Schijnt iets met chip tekorten te maken te hebben.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4i 
Ik heb op een AW pre-facelift wel een afneembare trekhaak, ik verwijs graag naar de efforts van https://www.mypolo.nl/xenforo/members/royr.13687/
De trekhaak is er speciaal op uitgezocht van ACS en het paste nèt. De diffuser komt net niet tegen de huls aan, het komt er mooi onder weg, de stekkerdoos klapt mooi weg. Hele mooie retrofit. Vooral omdat de klant hier echt z'n best gedaan heeft om het allemaal uit te zoeken.
 
Mooie oplossing! De Steinhof afneembare trekhaak V-159 zou ook zonder te zagen in je bumper moeten passen
Voor de Polo dan?
T-Cross R-line is helemaal dicht.
Daar moet je wel in zagen.
Bij de niet R-line uitvoering is er een ander bumper deel voor.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!