Afneembare trekhaak VW polo R-line

Herkenbaar probleem, ik heb dus ook een afneembare trekhaak laten monteren (altijd handig) maar toen ik de auto eenmaal had schrok ik wel van de grootte van het gat in de bumper. Na diverse telefoontjes en weken wachten met een beetje druk erop zetten heb ik een nieuwe diffuser opgehaald en het gat zelf uitgesneden. Het gat was bij mij wel echt 8cm te groot. Nu heb ik iets verzonnen door een soort afdekkapje uit de oude bumper te maken waardoor je bijna niet ziet dat er een gat in de bumper is gemaakt. Ben erg blij met m'n oplossing
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Zojuist een plaatje ontvangen van de bumper.
Bij nummer 16 moet er een gat gemaakt worden.
Dit lijkt op de foto horizontaal te zitten maar als je goed na de auto kijkt dan zie je dit gat zitten omdat het toch iets verticaler komt.

Ben benieuwd of iemand foto's heeft van een afneembare trekhaak onder een VW Polo R-line versie.

Bijgaand de foto van mijn Polo.....let op....de beelden kunnen schokkend zijn
 

Bijlagen

  • IMG_4860.png
    IMG_4860.png
    622.7 KB · Weergaven: 181
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0TSi 115pk 
  • Verdrietig
Waarderingen: DeeOow
Herkenbaar probleem, ik heb dus ook een afneembare trekhaak laten monteren (altijd handig) maar toen ik de auto eenmaal had schrok ik wel van de grootte van het gat in de bumper. Na diverse telefoontjes en weken wachten met een beetje druk erop zetten heb ik een nieuwe diffuser opgehaald en het gat zelf uitgesneden. Het gat was bij mij wel echt 8cm te groot. Nu heb ik iets verzonnen door een soort afdekkapje uit de oude bumper te maken waardoor je bijna niet ziet dat er een gat in de bumper is gemaakt. Ben erg blij met m'n oplossing

Beste William,

zou de deze oplossing met mij kunnen delen zodat ik de dealer op deze oplossing kan wijzen
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0TSi 115pk 
What is the name of the brand of the towbar that you installed? I'm looking to get one as well.
Can you post a photo of the hook attached?
Thanks

wil je schrikken van mijn Polo (Highline Business R-line full options) en de 'oplossing' die de dealer voor de montage bedacht heeft?
Kijk en huiver...

Verneem graag van je welk merk trekhaak er onder jouw GTI zit.
 

Bijlagen

  • IMG_4860.png
    IMG_4860.png
    622.7 KB · Weergaven: 71
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0TSi 115pk 
  • Wow
Waarderingen: DeeOow
Schrok van de foto met het gat in de bumper. Heb zelf ook een r line in bestelling staan met afneembare trekhaak en het nagevraagd. Ze maken er inderdaad een gat in maar als de trekhaak er niet onder zit komt er een afdekplaatje op. Dacht deel even de foto s die ik heb gekregen van de dealer. Vind het eigenlijk helemaal niet lelijk.
 

Bijlagen

  • 8E831E22-D04E-4B27-9061-2F2EAD29DCE9.jpeg
    8E831E22-D04E-4B27-9061-2F2EAD29DCE9.jpeg
    46 KB · Weergaven: 200
  • 2EA1376B-DCD0-4EEF-81C8-3AB8670386BF.jpeg
    2EA1376B-DCD0-4EEF-81C8-3AB8670386BF.jpeg
    38.7 KB · Weergaven: 199
Volkswagen  Polo Highline Business R-line  1.0 TSI 
Schrok van de foto met het gat in de bumper. Heb zelf ook een r line in bestelling staan met afneembare trekhaak en het nagevraagd. Ze maken er inderdaad een gat in maar als de trekhaak er niet onder zit komt er een afdekplaatje op. Dacht deel even de foto s die ik heb gekregen van de dealer. Vind het eigenlijk helemaal niet lelijk.
waar is de foto met afdekplaatje dan, die wil ik ook wel even beoordelen dan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Herkenbaar probleem, ik heb dus ook een afneembare trekhaak laten monteren (altijd handig) maar toen ik de auto eenmaal had schrok ik wel van de grootte van het gat in de bumper. Na diverse telefoontjes en weken wachten met een beetje druk erop zetten heb ik een nieuwe diffuser opgehaald en het gat zelf uitgesneden. Het gat was bij mij wel echt 8cm te groot. Nu heb ik iets verzonnen door een soort afdekkapje uit de oude bumper te maken waardoor je bijna niet ziet dat er een gat in de bumper is gemaakt. Ben erg blij met m'n oplossing
Beste William,
zou je me een foto van je oplossing kunnen doen toekomen?
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0TSi 115pk 
Net contact opgenomen door de dealer. Afneembare trekhaak monteren ze niet (meer) op de R-line. Alleen nog keuze voor een vaste. Keuze voor de vaste gemaakt. Vrijdag wordt de auto gebracht. Eindelijk na 7 maanden. :)
 
Volkswagen  Polo Highline Business R-line  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!