spiky
Lid
Tot zo ver je het afhalen kunt noemen voor ons...
Maar wel een belevenis
Zoals in mijn topic aangegeven, zou ik nog even een verslagje doen met wat foto's
Daar het algemeen is, plaatst ik het hier even.
'S morgens met de plaatjes in de tas al wachtend op de bus, die ons naar het station zal brengen.
Ohw, daar komt de trein al aan
In de Duitse intercity ligt netjes een flyer met de tijden. (aankomst 12:11)
Na 4 uur in de trein zagen wij dan het VW terein.
Op het station was netjes een balie van AutoStadt, waar onze andere bagage werd aangenomen, en naar het Ritz Carlton hotel werd gebracht.
Vervolgens liepen wij over de brug naar AutoStadt
Om ons vervolgens te begeven naar de "Abolerwelt"
Toen we daar eenmaal zaten, begon de vrouw moeilijk te kijken naar haar beeldscherm, en kregen we de melding: "Ein moment bitte..." vervolgens dook de vrouw een kantoor in met strak geklede mannen die ook al moeilijk begonnen te kijken, en te bellen.
Daar zit je dan. Is je auto niet in Wolfsburg, maar is er een Passat afgeleverd.
We moesten een uurtje later maar even terugkomen, ze moesten "even kijken" waar de auto is.
Dus ondertussen maar even ingecheckt bij het hotel, en de kamer + uitzicht bekeken.
Ook stond onze fabriekstour gepland, en hebben we tour 2 genomen.
Hier kregen we de motage + eindmontage te zien van de Golf 6. (Ook de Touran, en de Golf+ word in Wolfsburg gemaakt.)
Vervolgens gingen we terug naar de "Abolerwelt" en werd het een en ander duidelijk!
Wij kregen geen nieuwe auto mee
Nog even een fototje tijdens het wachten...
Na diverse telefoontjes met de Dealer & Eventbureau dat Pon inschakelt voor de afhaalbelevenis, nog maar even rond gekeken in AutoStadt zelf.
We zagen nog een mooie klei Polo 6R
En werd er een Polo 6R uit de klei getoverd
Toch nog maar even bij de torens langsgegaan of er echt geen BM in te vinden was...
Huh? wat is dat?
:shock: Vet, ik moest en zou ook mee..
Helaas moest je reserveren, en alles was vol.
Of wacht.. als er nu niemand komt opdagen...
Inderdaad, er kwamen 2 mensen niet opdagen, dus konden wij mee
Mooi uitzicht vanuit de toren...
Wat Polo's in de toren...
Goed, tijd om te eten.. even het centrum van Wolfsburg in, en lekker gegeten. (kosten Dealer voor het ongemak
)
'S avonds nog even heerlijk in de Spa gelegen van het Ritz Carlton hotel (Foto vanuit de lobby)
En de vrouw nog lekker aan het badderen.
Vervolgens nog even lekker in de Sauna, en stoombad om wat tot rust te komen
(hadden we wel even nodig) (Nee, geen foto van...
)
Terug op de kamer nog even een leuke foto gemaakt vanuit de hotelkamer.
En toen weer 4 uur terug in de trein
Tot zo ver..
Na onze zon vakantie, gaan we nog een keertje terug (Als we er zeker van zijn dat onze Polo BM er dan wel is
)
Dan zal ik deze aanpassen

Zoals in mijn topic aangegeven, zou ik nog even een verslagje doen met wat foto's
Daar het algemeen is, plaatst ik het hier even.
'S morgens met de plaatjes in de tas al wachtend op de bus, die ons naar het station zal brengen.

Ohw, daar komt de trein al aan

In de Duitse intercity ligt netjes een flyer met de tijden. (aankomst 12:11)

Na 4 uur in de trein zagen wij dan het VW terein.

Op het station was netjes een balie van AutoStadt, waar onze andere bagage werd aangenomen, en naar het Ritz Carlton hotel werd gebracht.

Vervolgens liepen wij over de brug naar AutoStadt

Om ons vervolgens te begeven naar de "Abolerwelt"

Toen we daar eenmaal zaten, begon de vrouw moeilijk te kijken naar haar beeldscherm, en kregen we de melding: "Ein moment bitte..." vervolgens dook de vrouw een kantoor in met strak geklede mannen die ook al moeilijk begonnen te kijken, en te bellen.
Daar zit je dan. Is je auto niet in Wolfsburg, maar is er een Passat afgeleverd.

We moesten een uurtje later maar even terugkomen, ze moesten "even kijken" waar de auto is.
Dus ondertussen maar even ingecheckt bij het hotel, en de kamer + uitzicht bekeken.

Ook stond onze fabriekstour gepland, en hebben we tour 2 genomen.
Hier kregen we de motage + eindmontage te zien van de Golf 6. (Ook de Touran, en de Golf+ word in Wolfsburg gemaakt.)

Vervolgens gingen we terug naar de "Abolerwelt" en werd het een en ander duidelijk!
Wij kregen geen nieuwe auto mee
Nog even een fototje tijdens het wachten...

Na diverse telefoontjes met de Dealer & Eventbureau dat Pon inschakelt voor de afhaalbelevenis, nog maar even rond gekeken in AutoStadt zelf.
We zagen nog een mooie klei Polo 6R

En werd er een Polo 6R uit de klei getoverd

Toch nog maar even bij de torens langsgegaan of er echt geen BM in te vinden was...

Huh? wat is dat?

:shock: Vet, ik moest en zou ook mee..
Helaas moest je reserveren, en alles was vol.
Of wacht.. als er nu niemand komt opdagen...

Inderdaad, er kwamen 2 mensen niet opdagen, dus konden wij mee

Mooi uitzicht vanuit de toren...

Wat Polo's in de toren...

Goed, tijd om te eten.. even het centrum van Wolfsburg in, en lekker gegeten. (kosten Dealer voor het ongemak

'S avonds nog even heerlijk in de Spa gelegen van het Ritz Carlton hotel (Foto vanuit de lobby)

En de vrouw nog lekker aan het badderen.

Vervolgens nog even lekker in de Sauna, en stoombad om wat tot rust te komen
(hadden we wel even nodig) (Nee, geen foto van...

Terug op de kamer nog even een leuke foto gemaakt vanuit de hotelkamer.

En toen weer 4 uur terug in de trein

Tot zo ver..
Na onze zon vakantie, gaan we nog een keertje terug (Als we er zeker van zijn dat onze Polo BM er dan wel is

Dan zal ik deze aanpassen

Vw
Polo