afdekking onder stuurkolom met zekeringenhouder

Hoi allemaal,
Weet iemand misschien hoe je de afdekking rondom de zekeringenhouder onder de stuurkolom en de lichtschakelaar en boven de pedalen uitbouwt? Ik kan er in de Elsa niets over vinden. Het lijkt me dat hij naar links weggeschoven kan worden, maar het zit hardstikke vast. Of is het soms 1 deel met het gehele dashboard en is dit de eerste auto die ik tegenkom, waarvan dat deel niet verwijderd kan worden?
Raadsel raadsel...
Alvast bedankt voor de hulp
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
als je aan de linkerkant van je dashboard kijkt, zit daar die afdekkap, soort halve maan, die kan je eruit klikken om zo vanaf de zijkant in je dashboard te kijken. Toevallig gister gedaan en dan zie je dus dat het zichtbare van je dashboard, rondom je zekeringkast etc, vastgesmolten zit aan een skelet van je dashboard wat erachter zit.

deze dus:

IMG_0149.jpg
 
nou, ik ben een trekhaak aan het aansluiten en tegelijkertijd ook stoelverwarming.

Ik heb de zekeringenkast eruitgewumd, de zwarte en de witte grote stekker van de BCM eruitgehaald en heb op mijn rug liggend de aansluitingen gemaakt: de canbussen uit de grote witte stekker pinnen, de remlichtschakelaar uit de zwarte stekker pinnen, de kabelboompinnen terug in de stekkers en alles verbinden met de trekhaakdoos en het trekhaakstuurapparaat en de kabelboom via een stekkertje.
Ik bouw gelijk de stoelverwarming in met een nieuw highline 6C interieur en heb dus alle stoelen eruit. Dus ik kan e.e.a. op mijn rug liggend doen, maar het is wel een heksenwerk. Ik lig op een slaapzak op de grond met mijn hoofd op de pedalen. Tjonge jonge, wie bedacht heeft dat in de Polo de voetenruimteafdekking niet verwijderd kan worden, die moeten ze .... nou ja
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
nou, net klaar. Alle aansluitingen gemaakt. Omdat ik de stoelen eruit had, ging het nog enigszins. Ik zou niet weten hoe je dit met de stoelen erin zou moeten doen. Ik ben nou te moe voor alles en iedereen slaapt hier al. Is het maanden te warm geweest en kom ik helemaal bevroren uit de garage. Maar het grootste gedeelte zit erop.
Morgen, dus strakjes, alle afdekkingen weer terug, de stoelen erin, gat in de bumper zagen, de achterlampen en de bumper er weer op en testen...
Bedankt voor de hulp!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
nou, net klaar. Alle aansluitingen gemaakt. Omdat ik de stoelen eruit had, ging het nog enigszins. Ik zou niet weten hoe je dit met de stoelen erin zou moeten doen. Ik ben nou te moe voor alles en iedereen slaapt hier al. Is het maanden te warm geweest en kom ik helemaal bevroren uit de garage. Maar het grootste gedeelte zit erop.
Morgen, dus strakjes, alle afdekkingen weer terug, de stoelen erin, gat in de bumper zagen, de achterlampen en de bumper er weer op en testen...
Bedankt voor de hulp!

Ik heb een poosje terug ook stoelverwarming ingebouwd en mijn stoelen zaten erin. Heb een week last van mijn nek gehad hahaha.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en heugt
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!