advies remblokken

Even alles bekeken en alleen blokken voor ga ik nu vervangen, dan zijn schijven bij volgende blokken ook op en vervang ik dan beide

graag ontvang ik enkele offertes van @Antera en @capszz voor redstuff en yellow stuff incl verzenden via pb aub
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Even alles bekeken en alleen blokken voor ga ik nu vervangen, dan zijn schijven bij volgende blokken ook op en vervang ik dan beide

graag ontvang ik enkele offertes van @Antera en @capszz voor redstuff en yellow stuff incl verzenden via pb aub
helaas gaan je schijven niet zo snel op dat bij de volgende remblok wissel op zijn. ik heb nu bijna mn 2e setje blokken op en er zit een minimaal randje in maar ver heel ver van afkeur. schijven zijn nog 70% ofzo. maar je kan het zo wel mooi spreiden
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
helaas gaan je schijven niet zo snel op dat bij de volgende remblok wissel op zijn. ik heb nu bijna mn 2e setje blokken op en er zit een minimaal randje in maar ver heel ver van afkeur. schijven zijn nog 70% ofzo. maar je kan het zo wel mooi spreiden
Mijn remschijven gaan 1 remblokleven mee, ik rem inderdaad heel hard soms, na 30/40k km moet ik vaak beide vervangen. Brembo geperforeerde schijven met brembo blokjes. Best bizar he? Ligt dit echt aan mijn remstijl of gewoon aan de brembo meuk?
 
Polo  6c  Verkocht 
Mijn remschijven gaan 1 remblokleven mee, ik rem inderdaad heel hard soms, na 30/40k km moet ik vaak beide vervangen. Brembo geperforeerde schijven met brembo blokjes. Best bizar he? Ligt dit echt aan mijn remstijl of gewoon aan de brembo meuk?
Dat is ronduit onmogelijk wat voor troep is dat joh, zodra mijn gti warm is heeft die het zwaar te verduren met originele schijven en blokken. maar 1 remblok leven dat is haast onmogelijk mijne staat nu op 80.000 en eerste setje was bij 40 ofzo op dus 2e setje er nu op zitten die bijna op zijn. maar schijven al op nee zeker niet.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ga ik regelen er is alleen Yellow leverbaar ( tot op heden) en de EBC schijven komen er aan over 2 tot 6 weken mocht je daar interesse in hebben en kan ik je ook al prijzne geven. Ik zal de prijzen voor je vermelden in je PB en meer vragen kan altijd via whatsapp
 
Laatst bewerkt:
@GTIFANATIC ik kan eventueel EBC verzorgen indien gewenst !

Heb het zelf ook onder de auto zitten. EBC yellowstuf icm ultimax. Geweldige combinatie !
Ja, het kost pegels. Maar is dat het ook waard? JA!

Brand los met vragen....

Op mijn vorige polo had ik stock brembo zitten, die waren binnen 2 mnd krom ( 1.2tdi )
Wat kan ik het beste onder mijn polo 1.8 tsi gti zetten, wil gewoon het beste en wat gaat dat kosten
 
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
Nou de redstuff blokken zijn al op, 15k mee gereden sinds november, nu zijn de schijven ook bijna op, dus gaan maar weer eens nieuwe halen, zit nu wel weer te twijfelen wat ik haal, als ik zie dat dei redstuff zooo snel gaan..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Nou de redstuff blokken zijn al op, 15k mee gereden sinds november, nu zijn de schijven ook bijna op, dus gaan maar weer eens nieuwe halen, zit nu wel weer te twijfelen wat ik haal, als ik zie dat dei redstuff zooo snel gaan..
Ik rij al zeker 15k op de greenstuf en die zijn nog bijna als nieuw.
Ik denk dus dat de rijstijl er veel mee te maken heeft
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!