advies remblokken

Informeer eens bij @capszz .
@GTIFANATIC ik kan eventueel EBC verzorgen indien gewenst !

Heb het zelf ook onder de auto zitten. EBC yellowstuf icm ultimax. Geweldige combinatie !
Ja, het kost pegels. Maar is dat het ook waard? JA!

Brand los met vragen....

Op mijn vorige polo had ik stock brembo zitten, die waren binnen 2 mnd krom ( 1.2tdi )
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Geel moet je iets warm remmen om maximaal remvermogen eruit te halen. Deze zijn ook een stukje harder dan OEM en Green waardoor je schijven ook wat sneller slijten. Geel heeft ook minder remstof omdat ze ook harder zijn.

Mooi keus als je het wenst. Kan dit ook leveren ( monteren) indien gewenst. Prijzen kan ik je ook geven
 
Ja de gele zit ik enorm over te twijfelen, idd ivm temperatuur etc.
denk dat ik eerder voor de rode ga,, alleen welke schijven dan? want de geperformeerde van ebc komen pas over 2 maandne uit voor de aw gti zoals ik begrepen heb...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Ja de gele zit ik enorm over te twijfelen, idd ivm temperatuur etc.
denk dat ik eerder voor de rode ga,, alleen welke schijven dan? want de geperformeerde van ebc komen pas over 2 maandne uit voor de aw gti zoals ik begrepen heb...
Het spul wat er nu opzit is dat al op dan? ik kan me namelijk niet voorstellen dat je zoveel vraagt van de nu al goede originele remmen dat je dit echt nodig hebt.
Ik trap veel en vaak en hard. maar die remmen begeven het echt niet zomaar. @capszz kan dat wel bevestigen.
tenzij je er het circuit mee op gaat natuurlijk, maar voor de openbare weg zou ik ze doen als je schijven een keer op zijn.
of alleen andere blokken op je originele schijven die schijven zijn zo slecht nog niet.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Vandaag me auto weg gebracht voor nieuwe remmen, voor kon er nog wel mee rijden maar advies was om ze wel te vervangen heb nu ongeveer 60k KM op mijn auto. ik ben trouwens gewoon weer voor orgineel gegaan vanwegen de verlengde garantie die ik heb.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
Vandaag me auto weg gebracht voor nieuwe remmen, voor kon er nog wel mee rijden maar advies was om ze wel te vervangen heb nu ongeveer 60k KM op mijn auto. ik ben trouwens gewoon weer voor orgineel gegaan vanwegen de verlengde garantie die ik heb.
Nieuwe remblokken alleen neem ik aan? die heb ik er ook al een tijdje opzitten ja haha mijne staat nu op ik dacht 77k KM
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik zou niet gaan voor geboorde schijven deze zijn minder stevig en soms gaan die scheuren tussen de gaatjes en kunnen sneller krom raken met trillingen tot gevolg.

Gegroefde schijven zou mijn advies zijn samen met Yellow stuff blokken . Perfecte combi
 
Ik zou niet gaan voor geboorde schijven deze zijn minder stevig en soms gaan die scheuren tussen de gaatjes en kunnen sneller krom raken met trillingen tot gevolg.

Gegroefde schijven zou mijn advies zijn samen met Yellow stuff blokken . Perfecte combi

Welke gegroefde adviseer je me dan? EBC komt pas over 2 maanden en wellicht is er nog een beter merk?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Welke gegroefde adviseer je me dan? EBC komt pas over 2 maanden en wellicht is er nog een beter merk?
Heb je al bij Stoptech gekeken? zomaar iets wat in me opkwam geen idee of die wat hebben, of wellicht gelijk maar een BBK monteren ben je daar maar vanaf?
Hoeveel MM zijn die Gti schijven aan de voorzeide eigenlijk?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
inmiddels is er al meer info dat ebc schijven er over 4 weken zijn, gegroefd etc.

wat adviseren jullie mij nu?

alleen voor schijven en blokken vervangen en achter zo laten voor nu
en achter over paar maanden keer doen?

in principe is voor en achter nog goed
maar door meer vermogen trekken ze het gewoon niet


hoor graag
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Rij je er op deze manier mee dan?
Ben wel benieuwd wat je merkt dat je zo nodig die andere schijven wil? ik rij naar eigen zeggen echt wel door en je moet heel lang heel hard scheuren en remmen wil je die remmen over de zeik helpen. haast circuit taferelen zou ik het noemen. dan moet je echt langdurig het uiterste vragen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Die keus zal je zelf moeten maken jij moet er tenslotte mee rijden. Ik zou ze rondom dan in een keer doen.

Anders schijven zal je iets van merken als ze gegroefd zijn omdat de blokken dan meer happen. Maar alleen andere blokken zoals Yellow of zelfs Red kan heel goed op je auto. Red moet je nog warmer remmen voor maximaal maar Yellow ( rijd ik zelf mee) doen het prima met normaal en met sportief
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!