[Advies gezocht] ontvanger en afstandbediening voor centrale vergrendeling inbouwen

Hoi iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik zie dat er veel expertise ligt in deze community! Ik zal mij even voorstellen, ik ben Robin en ik ben 22 jaar oud. Zelf kom ik uit Zuid-Limburg. Mijn huidige auto is ook mijn eerste auto en helaas ben ik zelf niet zo bekend met de autotechniek, daarom kom ik dit forum voor jullie expertise! Ik heb dus de volgende vraag:
Ik heb een Polo mk4 9n3 uit 2006 (1.2 54pk) en deze heeft momenteel een ingebouwde centrale vergrendeling. Echter zit bij deze centrale vergrendeling geen afstandsbediening en ik weet niet of mijn auto überhaupt daar de ontvanger voor heeft, weet iemand hoe ik hierachter kan komen?

Daarnaast wil ik ook vragen wat ik het beste kan bestellen als ik zo'n afstandsbediening en ontvanger voor de centrale vergrendeling wil inbouwen. Hij hoeft alleen maar de deuren en kofferbak te openen/sluiten.

Zouden jullie voor een aftermarket (universele) module gaan of een officiële module?

Dankjewel alvast,
Robin (BlackBearFTW)

PS: Om toe te voegen, ik heb nu alleen twee handmatige sleutels.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3 Mk4  1.2L 54pk 
@Peet_B heeft dit ooit gedaan geloof ik
Klopt! Je hebt hiervoor een andere comfortmodule nodig (onderdeelnummer 6Q0 959 433 E) en een sleutel (onderdeelnummer 1J0 959 753 DA). deze sleutel heb ik besteld en het je kunt deze verkoper een foto van je huidige sleutel sturen, en hij slijpt de sleutel vervolgens voor je. Inleren kan @iichel je mee helpen :)
 
Even een kijken naar je module in adres 46.
Als je een 5-deurs hebt, heb je de kans dat je module het wel al aan kan. (6Q0 959 433 E)

Inleren gaat simpel via VCDS.
Je transponder moet je wel even overzetten van de sleutel naar de klapsleutel
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!