Advies en mening over velgen

wat ik weet is licht gekleurde auto donkere kleur velgen,
donker blauw,groen of zwarte auto's dan zilver gekleurde velgen.

bij die eerste komt het mooie van je auto naar voren en bij 2 zijn je velgen het meest opvallender.

suc6 met keuze maken.
beide velgen niet mijn smaak dus geen advies van mijn kant.
 
Beste forums leden,

Ik ben sindskort nieuwe eigenaar van een zwarte polo BM en ben vrij nieuw op deze forums.
Ik ben van plan om nieuwe velgen on mijn BM te zetten zodat die stralend de zomer in kan.
Nu heb ik aantal velgen gevonden die in mijn smaak vallen en heb nog niet echt een keuze kunnen maken.
Bij deze vraag ik graag jullie mening en advies over welke velgen het beste op mijn zwarte BM past.

Velg 1. Rial Lugano BP:

Bekijk bijlage 336

Velg 1 dus.....
 
Grappig, de eerste auto op de foto's van Junnai is mijn auto Big Grin Gemaakt bij de bandenbunker.

Velg nummer 2 zit dus onder mijn auto (zie mijn garage). Ben er zelf erg blij mee! En ook al verschillende complimenten gehad :) Kleur is ook goed onder een zwarte auto vind ik, soort van zwarte tint zilver.

Succes met de keuze!
 
Die zwarte velgen zien er echt mooi en bruut uit, maar die silvere velgen die springen wel wat meer uit op een zwarte auto.
En als ik die van GTB 550 zie met die silvere velgen staan ze zeker goed onder de zwart polo BM ;).

Binnenkort mijn garage aanmaken met mijn nieuwere velgen ;)

bedankt voor jullie meningen en adviezen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!