Advies en mening over velgen

Beste forums leden,

Ik ben sindskort nieuwe eigenaar van een zwarte polo BM en ben vrij nieuw op deze forums.
Ik ben van plan om nieuwe velgen on mijn BM te zetten zodat die stralend de zomer in kan.
Nu heb ik aantal velgen gevonden die in mijn smaak vallen en heb nog niet echt een keuze kunnen maken.
Bij deze vraag ik graag jullie mening en advies over welke velgen het beste op mijn zwarte BM past.

Velg 1. Rial Lugano BP:

rial lugano zwart.jpg

Velg 2. Rial Lugano silver:

rial lugano silver.jpg

Velg 3 GTR sport:

gtr-sport_zwart-met-rode-rand.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier zijn nog wat foto's met de velgen onder een auto voor de beeldvorming.



attachment.php
attachment.php
attachment.php
 

Bijlagen

  • IMG_1670.jpg
    IMG_1670.jpg
    90.3 KB · Weergaven: 66
  • vw_polo_17_inch_rial_lugano_sterlingsilver.jpg
    vw_polo_17_inch_rial_lugano_sterlingsilver.jpg
    45.9 KB · Weergaven: 82
  • rial lugano zwart auto.jpg
    rial lugano zwart auto.jpg
    39.7 KB · Weergaven: 75
Mijn mening: in ieder geval de eerste of de tweede. Daarbij is de tweede (de zilveren dus) de meer veilige keus, en de eerste (de black polished) een meer spannende.
Ik denk dat ik zelf voor de eerste zou gaan. Juist omdat de basis van deze chroom is (zowel de velgrand als een rand van elke spaak), met zwarte aanvullingen. Ja, de eerste!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Velg nummer 3 die valt al weg, had nagevraagd en de kwaliteit is stuk minder dan van velg nummer 1 en 2.
Daardoor is die ook stuk goedkoper, maar bij een aankoop van mooie velgen moeten stuk kwaliteit inzitten en mag best wel wat uitgegeven worden.

Ik vind velg 1 en 2 allebei mooi alleen heb bij velg 1 nog geen goed beeld bij hoe hij onder een zwarte polo BM gaat staan.
Straks word het net te aso of te pimp zeg maar en dan kan ik tog beter voor velg nummer 2 gaan want die staat wel goed en zakelijk onder een zwarte polo BM. Kan ook helaas geen goede foto op internet vinden van die zwarte velgen onder een polo BM.
 
wat ik jammer vind aan die velgen is, dat hij bijvoorbeeld aan de linkerkant naar voor draait, en dan aan de andere kant naar achter. omdat het gedraaide spaken zijn. Mijn broer heeft ze ook onder ze Transporter zitte, dan wel 7 spaaks. Black op Black: NICE! ecth niet te hoerig of pimpy..
 
wat ik jammer vind aan die velgen is, dat hij bijvoorbeeld aan de linkerkant naar voor draait, en dan aan de andere kant naar achter. omdat het gedraaide spaken zijn. Mijn broer heeft ze ook onder ze Transporter zitte, dan wel 7 spaaks. Black op Black: NICE! ecth niet te hoerig of pimpy..

Je kan toch maar 1 kant van de auto tegelijk zien ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!