Advies aankoop Polo Gti

Hoezo jammer 3 deurs, maakt de Polo juist sportiever is mijn persoonlijke mening, 5 deurs waarschijnlijk praktischer maar je koopt een auto in eerste instantie toch voor jezelf? Minder deuren, strakker chassis.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
Hoezo jammer 3 deurs, maakt de Polo juist sportiever is mijn persoonlijke mening, 5 deurs waarschijnlijk praktischer maar je koopt een auto in eerste instantie toch voor jezelf? Minder deuren, strakker chassis.
Hé een nieuw lid gespot, welkom! Aan je ondertitel te zien heb je een mooie Polo in je bezit, zou je jezelf en je auto willen voorstellen via een nieuw topic? Foto's zijn we allemaal dol op!
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Ger Louwen en Polovl
Hé een nieuw lid gespot, welkom! Aan je ondertitel te zien heb je een mooie Polo in je bezit, zou je jezelf en je auto willen voorstellen via een nieuw topic? Foto's zijn we allemaal dol op!
Natuurlijk, mijn naam is Ger louwen en ben al lang VW enthousiast, heb heel veel verschillende VW,s gereden en rij momenteel met een originele Nederlandse Polo R WRC uit 2014 waar ik uiteraard zeer happy mee ben. Heb de Polo nu zo,n 4 maanden en er tot nu een paar dingen aan verandert, niet al te veel want ik vindt het wel belangrijk dat de auto er origineel uit blijft zien. De auto is op bezoek geweest bij JD engenering (zie je niks van maar merk je des te meer) en heb spoorverbreders geplaatst voor en achter, voor 10 mm en achter 15 mm. Hierdoor worden de wielkasten mooi gevuld en ziet hij er wat steviger uit.
 

Bijlagen

  • IMG_3226.JPG
    IMG_3226.JPG
    331.2 KB · Weergaven: 34
  • IMG_3236.JPG
    IMG_3236.JPG
    1,009.5 KB · Weergaven: 39
  • IMG_3234.JPG
    IMG_3234.JPG
    412.9 KB · Weergaven: 43
  • IMG_3279.JPG
    IMG_3279.JPG
    796 KB · Weergaven: 44
  • IMG_3219.JPG
    IMG_3219.JPG
    889.1 KB · Weergaven: 38
  • IMG_3216.JPG
    IMG_3216.JPG
    772.7 KB · Weergaven: 45
  • IMG_3218.JPG
    IMG_3218.JPG
    897.3 KB · Weergaven: 37
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!