Advies aankoop Polo Gti

Hallo allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een wat snellere Polo. Mijn MPi is veel te laks voor mij.
Nu kan ik mijn Polo inruilen ( met bijbetaling) tegen een GTI DSG, uit 2016 net als mijn Polo. Rond de 20.000 km gelopen. En fabrieksgarantie.
Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten? Ik kan qua klachten, foutjes niets vinden.
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
Ik ben al uren aan het spitten. En over het blok is weing te vinden. ( weinig klachten) Inderdaad de DSG, is meer over te vinden.

Het is trouwens een 3 deurs, heel weinig km. Vraag me wel af waarom waarom je zo,n auto zo snel weg doet.

Ik krijg ook een heel mooie prijs voor mijn mpi terug, die is rond de 15 maanden oud, met ong 13200 km.

Maar goed ik zit wel steeds met die DSG in mijn achterhoofd. Maar goed heb wel fabrieksgarantie.
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
Ik ben al uren aan het spitten. En over het blok is weing te vinden. ( weinig klachten) Inderdaad de DSG, is meer over te vinden.

Het is trouwens een 3 deurs, heel weinig km. Vraag me wel af waarom waarom je zo,n auto zo snel weg doet.

Ik krijg ook een heel mooie prijs voor mijn mpi terug, die is rond de 15 maanden oud, met ong 13200 km.

Maar goed ik zit wel steeds met die DSG in mijn achterhoofd. Maar goed heb wel fabrieksgarantie.


Misschien een idee om de garantie te verlengen ? Ik heb de garantie met één
jaar verlengt na de 6 maanden garantie van de garage. Geeft mij wel een hoop
rust.................:)


.
 
Ik ben al uren aan het spitten. En over het blok is weing te vinden. ( weinig klachten) Inderdaad de DSG, is meer over te vinden.

Het is trouwens een 3 deurs, heel weinig km. Vraag me wel af waarom waarom je zo,n auto zo snel weg doet.

Ik krijg ook een heel mooie prijs voor mijn mpi terug, die is rond de 15 maanden oud, met ong 13200 km.

Maar goed ik zit wel steeds met die DSG in mijn achterhoofd. Maar goed heb wel fabrieksgarantie.
DSG is niets mis mee, alleen kan je de levensduur van je tweede koppelingsplaat verlengen door een zogenaamde DSG-remap uit te laten voeren door bijvoorbeeld JDEngineering.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ik ben al uren aan het spitten. En over het blok is weing te vinden. ( weinig klachten) Inderdaad de DSG, is meer over te vinden.

Het is trouwens een 3 deurs, heel weinig km. Vraag me wel af waarom waarom je zo,n auto zo snel weg doet.

Ik krijg ook een heel mooie prijs voor mijn mpi terug, die is rond de 15 maanden oud, met ong 13200 km.

Maar goed ik zit wel steeds met die DSG in mijn achterhoofd. Maar goed heb wel fabrieksgarantie.

De 1.8TSI van de huidige (EA888) generatie is een vrij probleem loze motor. Geen reden om je zorgen te maken om deze motor. De reden waarom de auto die je op het oog hebt zo snel weg gaat, is omdat het waarschijnlijk een Demo auto is geweest. Rond deze km stand heeft de auto nog een prima rest waarde.

DSG is altijd een hoofdstuk apart. Mocht je geen zorgen in de toekomst willen beleven aan je DSG bak, neem dan eens contact op met de heren van de ' http://www.dsg-dokter.nl/ '. Hun kunnen jou alles uitleggen hoe de DSG bak probleemloos een autoleven mee kan gaan. Lang verhaal om uit te leggen, dus bel ze even op. Beknopt samengevat schrijven hun custom software voor de DSG mechatronica waardoor mechanisch en elektronisch falen van de DSG in de toekomst voorkomen word.
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
Ok interessant. Maar zolang ik de fabrieksgarantie heb is dit niet aan te raden toch?

Ik moet trouwens 10.500 bijbetalen. Krijg rond de 13000 terug voor mijn auto. Is de 3 deurs nou een goedkopere uitvoering? Ik zie de 3 deurs versies haast niet.
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!